29/06/2014

Produk Shaklee Bantu Rawat Penyakit Buasir Tanpa Melakukan Pembedahan

Kebanyakan pesakit Buasir segan/malu untuk mengakui mereka menderita dengan penyakit tersebut.
Alasan, bercerita tentang penyakit inu umpana membuka aib sendiri. 

Tapi sampai bila kita perlu segan. Lambat laun penyakit ini akan menjadi lebih serius malah boleh bertukar kepada penyakit kenser kalau tidak di rawat dengan cepat.  Walun penyakit ini terletak di tempat yang sulit, kita tidak boleh memandang remeh perkara ini. 


Jenis-Jenis Buasir : 
  1. Buasir Dalaman : Kebiasaan tidak sakit cuma kita akan merasa gatal sebab terletak jauh dalam rektum. Apabila meneran, akan terdapat ganguan di laluan najis dan mencederakan permukaan buasir dan boleh menyebabkan pendarahan. Titisan darah akan kelihatan di dalam mangkuk tandas. 
  2. Buasir Luaran :Tanda-tanda sakit, gatal,pedih di permukaan dubur.  Dalam keadaan serius buasir ini tersepit dan menyebabkan bekalan darah terputus menyebabkan ada bekuan darah didalamnya. Perkara ini yang akan menyebabkan buasir menjadi bertambah sakit dan perlu rawatan dan mempunyai potensi untuk ia berulang. 
Punca Terkena Sakit Buasir : 
  • Seks melalui dubur
  • Bersalin
  • Meneran yang kuat
  • Cirit Birit
  • Sentiasa duduk /Duduk terlalu lama
  • Batuk yang teruk
  • Mengangkat barang yang kuat

Andai kata anda atau orang terdekat mempunyai penyakit ini. Jangan risau, marilah kita ikhtiar dengan produk shaklee. Jangan tunggu sehingga sakit buasir sudah serius baru hendak berikhtiar,takut terlambat dan memerlukan tempoh yang lebih lama untuk sembuh.

SET SHAKLEE UNTUK RAWAT/ATASI MASALAH BUASIR



  • OSTEMATRIX : bantu mengurangkan sembelit dan melancarkan pembuangan air besar serta memberi keselesaan kepada anda apabila mengalami luka di bahagian dubur.
  • OMEGA GUARD : Baik untuk sendi dan otot. Pesakit buasir akan mengalami kesakitan akibat daripada tekanan otot dubur ke atas bengkak tersebut sehingga menyebabkan proses pembuangan air besar menjadi amat perit. Jadi, omega membantu untuk mengecutkan otot yang bengkak tersebut.
  • ZINC COMPLEX : Disarankan kepada pesakit buasir yang tahapnya lebih tinggi seperti keluar najis bersama darah dan membuang air besar dengan rasa yang sangat perit. zinc complex  membantu menyembuhkan luka di bahagian dalam dubur dengan lebih cepat.

  • Testimoni Set Buasir Shaklee

    "Dalam masa 2 minggu masalah buasir telah baik. "


    Cara Untuk Dapatkan/Beli Set Buasir Shaklee?
    _>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

    Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


    *produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

    Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

    Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
    Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
    Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

    Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
    ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
    FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
    FACEBOOK: Nurani Yaacob

    Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
    Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.


    No comments:

    Post a Comment