17/03/2014

Set Kesuburan Shaklee suami isteri-Berapa Harga

Memiliki cahaya mata sendiri selepas bertahun-tahun mendirikan rumah tangga memang menjadi impian setiap insan yang bergelar suami isteri.


Melihat rakan terdekat, saudara mara yang mempunyai rezeki murah apabila mendapat cahaya mata di awal perkahwinan, sedikit sebanyak pasti hati akan tercuit.



Selain banykkan berdoa kepadaNYA untuk dimurahkan rezeki bagi mendapatkan zuriat, kita juga boleh berusaha dengan mengamalakan supplement bagi meningkatkan tahap kesuburan suami isteri.


MENGAPA PERLU PILIH SET KESUBURAN SHAKLEE?
  • Menstabilkan hormon isteri.
  • Memperbaiki kebolehan seksual lelaki dan meningkatkan keinginan untuk bersama pasangan. 
  •  Meningkatkan jumlah sperma.
  • Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan.
  • Menigkatkan hoemon Estrogen bagi isteri dan Testosterone bagi suami.
  • Hubungan bersama suami isteri makin panjang, hangat dan mesra. 



BAGAIMANA SET KESUBURAN SHAKLEE MEMBANTU UNTUK HAMIL ?



Set ini mengandungi multivitamin dan multimineral yang berasaskan bahan semulajadi. Menurut kajian Harvard Medical School, tahap kesuburan boleh ditingkatkan dengan pengambilan multivitamin dan multimineral.

Pandangan daripada seorang pakar sakit puan di FB.



Set Kesuburan Suami Isteri



  • Alfalfa
Ini paling penting untuk isteri/wanita. Bertindak seperti kacip fatimah. Juga merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.
Bagi meningkatkan kualiti sperma. Vita E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.
Penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.


Kombinasi vitamin dan mineral Set Kesuburan Shaklee akan beri harapan kepada suami isteri untuk memiliki cahaya mata. Rupa bayi yang comel, tangisannya membuatkan rumah tangga yang dibina bertambah berseri. Jangan pernah berhenti berharap. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui. 


Banyakkan istigfar dan bersedekah. Kerana ini yang diajar Rasulullah ketika ada lelaki memohon cara bagaimana untuk dia dan isteri mendapatkan anak. Tak lama selepas itu, dia dikurniakan seorang anak lelaki. Dan Allah Maha Pemberi, diberi lagi 9 orang anak lelaki kesemuanya. Percaya pada Allah. Insyaallah..pasti anak yang dinanti akan tiba didukungan kalian. 


Hubungi saya bagi mendapatkan konsultasi khas set yang bersesuaian. Juga harga yang mampu milik ditawarkan.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

UNTUK INFO & ORDER

==============================

PM Admin : Cantik & Sihat
WHatapps / Telegram : 019.376.9503 

Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda. 

Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh. 

Lain-lain kawasan berhampiran boleh turut hubungi kami.





No comments:

Post a Comment