25/08/2014

Cara Mengatasi Masalah Faraj Kering Sewaktu Hubungan Intim

Q : saya pula nak tanya macamana nak bagi org perempuan tidak kering...bila kering akan menimbulkan masalah dalam hubungan suami isteri

Q : SAYA  bernikah 10 bulan lalu. Cecair faraj saya cepat kering ketika melakukan hubungan kelamin bersama suami.

Ini antara masalah dan dilemma seorang isteri. Bila dah berkahwin, mana nak bahagi masa untuk jaga makan pakai suami, anak-anak, kerja rumah, tekanan kerja di pejabat dan yang penting menjaga hubungan intim bersama suami supaya sentiasa kekal hangat.
Faraj kering akan menyebabkan isteri merasa sakit sewaktu bersama suami dan menyebabkan lama-kelamaan nafsu untuk hubungan intim semakin merundum. Bahayakan.


Punca utama masalah faraj kering adalah faktor pemakanan, tekanan dan imbungan hormon yang tidak stabil. 

Elakkan penggunaan pencuci wanita dan serbuk pencuci yang mempunyai haruman boleh mengeringkan mukosa vulva.

Pengaruh hormon estrogen dan progestogen turut memainkan peranan penting dalam mengawal kelembapan faraj. Jika pergolakan hormon berlaku ketika pra menopaus atau menopaus, sebilangan wanita akan mengalami kekeringan faraj yang ketara. Anda boleh mencuba GLA Complex untuk menstabilkan hormon estrogen dan progestogen dalam badan. 


Selain fungsi GLA Complex bagi menstabilkan hormon estrogen dan progestrogen, ia turut mengandungi Vitamin E. Vitamin E membantu penghasilan cecair dalam vagina. GLA Complex turut dicadangkan dalan Set Kesuburan Shaklee kerana ia membantu meningkatkan tahap kesuburan. 

Selain GLA Complex Shaklee, anda boleh beriktiar bersama Alfafa Complex Shaklee


Alfafa Shaklee yang turut di kenali sebagai jamu moden bertindak sebagai kacip fatimah untuk perempuan dan tongkat ali sebagai lelaki. Ada pelanggan Hani yang makan Alfafa Complex bagi testimoni hubungan suami isteri lebih lama(tak cepat pancit). Ini memang real testimoni. Tapi syukur sangat dapat bantu orang sekeliling hani lebih bahagia dengan shaklee ;)
Selain bagus untuk atasi masalah kekeringan faraj, Alfafa Shaklee turut membantu menghilangkan masalah keputihan dan faraj berbau. Bila ada masalah faraj berbau memang secara automatik tahap keyakinan di depan suami akan hilang. 

InsyaAllah dengan pengambilan kedua-dua vitamin ini akan dapat menghilangkan masalah faraj berbau dan kering. Pikat hati suami dengan penjagaan dalaman, supaya suami tidak pandang perempuan lain di luar.

_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)

 sms/whsp  : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Shaklee Kelantan
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.

*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.




No comments:

Post a Comment