12/03/2014

Set Menyusu Shaklee :Vitamin Ibu menyusu

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.


Bagaimana keadaan bakal-bakal ibu semua?Masih sihat dan cergas? Yang pasti mesti setiap ibu sedang mengira hari bagi menanti kelahiran permata hati tersayang.

Alhamdulilah sekarang semakin ramai yang berikhtiar dan berusaha dengan mengambil supplement tambahan bagi menambah dan memperbanyakkan susu ibu. Tahniah, satu pilihan bijak telah di buat :)

Mungkin pertambahan ini sejajar dengan pengetahuan ibu-ibu yang mengakui akan kelebihan susu ibu berbanding susu formula.  Yang menjadi masalah apabila susu ibu semakin merundum dari sehari ke sehari. Penat melahirkan anak tak hilang lagi, kini muncul pulak masalah kekurangan susu badan. 

Mulai sekarang ibu-ibu tak perlu risau dengan masalah tersebut kerana shaklee ada menyediakan penlesaian untuk ibu-ibu diluar sana :).

SET PENYUSUAN SHAKLEE merupakan satu produk yang HOT DEMAND dan harus menjadi "items must have" untuk menjayakan sesi penyusuan ekslusif untuk anak-anak anda.

Keistimewaan SET BREASTFEEDING SHAKLEE adalah bukan setakat sebagai milk booster untuk ibu-ibu malah menyediakan rangkaian vitamin dan mineral bagi keperluan ibu menyusukan anak supaya ibu-ibu :

  • Lebih bertenaga
  • Mengelakkan meroyan
  • Mengurangkan sakit badan @ urat
  • Mengawal berat badan
  • Mencantikkan kulit, kuku,
  • Mengurangkan masalah rambut gugur

Shaklee menyediakan Set lengkap untuk ibu-ibu membuat pilihan yang tepat bergantung kepada bajet dan keperluan nutrisi seorang ibu.

SET MENYUSU SHAKLEE BAJET



Alfafa - Penggalak susu utama. Menjadikan susu lebih creamy kerana kandungan lemak membuatkan anak menjadi lebih cepat kenyang.
Ia juga boleh mengelakkan anak dari terkena masalah kembung perut.

Energy Soy Protein(ESP) - Merupakan protein soya terbaik dalam bentuk serbuk. 
Membantu melancarkan pengaliran susu selain membantu ibu mendapatkan kulit yang cantik dan halus serta membantu mengawal paras kolestrol dan memberi rasa kenyang yang lebih lama. 

p/s:Tips bagi mendapatkan hasil optimum adalah:
-Sentiasa kosongkan payudara(BF/ pam setiap 3 jam)
-Banyakkan minum air mineral
-Banyakkan berdoa supaya dipermudahkan urusan penyusuan ekslusif bayi anda.

Bagaimana Nak Beli Set Penyusuan Shaklee?

Cara Pertama, anda boleh beli direct di website Shaklee Malaysia. Kaedah pembayaran adalah menggunakan debita atau kredit kad sahaja.

Hanya Klik gambar di bawah :



2) Cara yang kedua, anda boleh hubungi saya segera untuk mendapatkan konsultansi percuma dan set menyusu mengikut kesesuain bajet anda.

UNTUK INFO & ORDER

==============================

PM Admin : Cantik & Sihat

WHatapps / Telegram : 019.376.9503 


Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda.
 
Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh.

No comments:

Post a Comment