27/05/2014

Legakan/Rawat Pening Kepala dengan Shaklee

Apa Ubat Terbaik Untuk Atasi Masalah Pening Kepala Ibu Hamil/Mengandung?



Ini merupakan soalan umum yang sering di tanya, lagi-lagi ibu muda yang kali pertama mengandung. Pasti akan sedikit risau untuk makan sebarang ubat-ubatan kerana takut beri kesan negatif kepada bayi. Anda yang takut buka PARANOID,tapi kerisauan anda sangat berasas. Ini kerana pengambilan ubat yang tidak di pantau di khuatari akan memberi kesan kepada janin yang sedang di kandung. 

Sewaktu hamil keadaan dan keupayaan tubuh menurun. Hormon badan turut berubah. Sebab itu sepanjang tempoh kehamilan, ibu sangat digalakkan untuk makan makanan yang berzat dan bernutrisi. Selain untuk tenaga ibu, bayi dalam kandungan turut memerlukan zat dan khasiat untuk proses pembesaran.

Dengan produk shaklee, ibu hamil/mengandung mampu melegakan sakit kepala dengan cara selamat dan berkesan 

  • Kandungan B2(Riboflavin) dan B6(Pyridoxine) telah terbukti berkesan untuk membantu mengurangkan kesakitan pening kepala/migrain. Ia turut memastikan kesihatan saraf dalam keadaan baik dan meredakan sakit kepala, tekanan,kemurungan, dan insomnia.
  • Supplement B-Complex Shaklee yang lengap turut bagus kerana mengandungi asid folik yang sangat bagus untuk ibu hamil.


Kenapa Asid Folik Penting?
  1. Terdapat kajian menunjukkan Asid Folik penting untuk perkembangan saraf dan otak bayi dalam kandungan.
  2. Seeloknya Asid Folik di ambil oleh bakal ibu 3 bulan sebelum mengandung.
  3. Mampu menghindarkan kecacatan bayi yang dikenali "Neural Tube Defect" atau NTD. Pertambahan Asid Folik mampu cegah kecacatan ini  50%-70%.
  4. Asid Folik penting untuk pembinaan sel otak,tulang belakang,organ,kulit. Di Amerika Syarikat telah dijalankan kempen bagi memberikan kesedaran kepada wanita mengenai kepentingan asid folik bagi bakal ibu dan ibu hamil.
Cara makan :
1biji sehari selepas makan

Ingat, apa yang ibu makan dan minum akan menjadi sumber nutrien untuk bayi dalam kandungan. Sekiranyan anda ingin membuat pilihan bijak dengan mengamalkan produk shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pertanyaan harga dan info yang lebih lanjut.

*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503

ID:987331 - SITI NURANI YAACOB

FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop

FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / COD di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh


No comments:

Post a Comment