28/10/2014

Cara Mudah Untuk Bakar Lemak

Lemak dalam badan memang selalu jadi musuh tradisi buat diri sendiri. Menyampah sangat bila tengok badan semakin mengembang, lagi-lagi dalam gambar. Trauma sangat!!!!

Sekarang hani menjalankan misi untuk kurus, harap-harapnya dapat ikuti tips diet ini dengan KONSISTEN dan BERDISPLIN.

Harinie terajin untuk belajar BAGAIMANA MENGHILANGKAN LEMAK DENGAN MUDAH.

Kadar pembakaran lemak dalam badan seseorang bergantung kepada metabolisme tubuh. Kalau metabolisme badan tinggi, makanan senang di bakar dan susah untuk gemuk kalau keadaan sebaliknya sah-sah korang(eh, diri sendiri) ada masalah metabolisme rendah sobbssssssssss.

Pernah tengok situasi atau diri sendiri yang alami, kuantitit makanan yang kita makan sama/kurang dari kawan kita. Tapi bila timbang berat badan kita je naik, berat badan kawan kita maintain je. Kecewa bukan??

Metabolisme adalah proses pembakaran lemak kepada tenaga. Bila lemak bertukar kepada tenaga, tiada istilah lemak berlebihan dalam badan. Tiada pencemaran mata seperti tyres spare :P

Jadi macammana nak bagi Metabolisme badan tinggi/meningkat?

1) Rajin-rajinkan Bersenam.
Mudahnya nak taip "bersenam", tapi nak buat secara konsisten macam tak sanggup. Lagi-lagi pernah ada pengalaman kena ngurat waktu joging sensorang(hahaha nak cerita jugak bajet diri hot giteww). 
Tapi dengan alasan diatas ini, mungkin kita boleh cuba cara lain untuk tingkatkan metabolisme TANPA BERSENAM. yehaaaaaa

2)Minum air suam.
Jangan sesekali lepas makan nak minum sirau limau,milo ais, bandung soda dan seangkatan dengannya. Untuk kurus hanya AIR SUAM yang menjadi teman setia.





Dan buat mereka yang ingin bantu Meningkatkan lagi metabolisme badan anda. anda boleh memilih untuk minum/makan produk shaklee.
Yang set bajet dan tak main kalau anda serius untuk turunkan berat badan dalam masa yang singkat.

Cinch Tea Milk Shaklee
Bantu meningkatkan tahap metabolisme badan sehingga 4KALI GANDA.
Tiada PERASA DAN GULA
NO KARBOHIDRAT



*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??

Facebook : HANI HEALTH SHOP

SMS/ WHSP : 019.376.9503

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment