24/04/2014

Collagen Powder Shaklee-Untuk Kulit halus,muda macam artis korea

Collagen Bantu dapat kulit sehalus kulit Bayi 



Bila umur semakin meningkat kita akan cuba untuk makan segala jenis kolagen yang ada dipasaran. Ini kerana kita mula nampak perubahan kulit yang tidak mengembirakan hati seperti muncul kedutan halus, pri-pori semakin terbuka, kulit semakin kusam, jeragat semakin banyak dan macam-macam lagi masalah. Masalah ini tak termasuk kalau period atau tak jaga makan jerawat mesti naik. :(

Cuba bandingkan keadaan kulit kita sekarang dengan kulit kita zaman muda-muda atau zaman bayi. Mesti meronta hati nak kulit segebus sehalus dan selicin dulu. ;)

Ini terjadi kerana faktor kolagen dalam badan bayi adalah tinggi. Bila semakin meningkat umur, kita tak menjaga kandungan kolagen dalam badan, lama-lama kolagen akan hilang. Bila kandungan kolagen semakin hilang atau merosot, kulit akan menjadi kusam,mudah berkedut,kuku cepat patah, rambut bercabang dan kasar.

Apa yang seronok kolagen boleh di ganti melalui pemakan yang seimbang dan sihat.

Tahukah anda dari mana sumber kolagen dalam suplemen yang ada di pasaran??


1) Daripada bovine (lembu) – diternak secara tertutup contohnya di Australia dan New Zealand

2) Daripada babi (porcine origin)

3) Daripada haiwan laut – contohnya ikan dan gamat
4) Daripada tumbuhan – contohnya kacang soya
5) Daripada Yak – produk dari China
6) Daripada manusia – plasenta, janin yang digugurkan dan ada cerita dari banduan yang ditembak mati!


Sumber Collagen Powder Shaklee.


Sumber Collagen Powder Shaklee adalah dari sisik ikan merah yang hidup jauh di dasar lautan. 100 tahun dahulu, Saintis mendapati ikan merah mampu hidup 5000m jauh di dalam laut dalam, berbanding ikan biasa yang hidup dalam lingkungan 3000m di dalam laut. Ini membuktikan bahawa ikan merah adalah sangat lasak dan mampu menahan tekanan hampir 20 paun.

Kenapa Collagen Powdwe Shaklee, merupakan Collagen Terbaik?


                                           


  • Tahan lasak
Maksudnya ia akan tahan lama setelah diambil dan tidak akan senang2 terhapus. Barulah kesannya akan kita rasai dan nikmati. Kolagen yang tidak tahan lasak hanya sia2 jika diambil, kerana belum sempat ia memberi kesan, ia sudah terhapus dek pencemaran/pancaran cahaya matahari.

  • Mudah diserap
Penyerapan yang unggul ditentukan oleh jisim molekul sesuatu kolagen itu. Semakin rendah jisim molekul sesuatu kolagen, semakin mudah la ia untuk diserap oleh badan. Shaklee Collagen Powder mempunyai jisim molekul terendah iaitu hanya 1000 dalton berbanding produk2 lain dengan rata2 jisim molekul 300000 dalton yang sangat sukar diserap.

  •  Kandungan kolagen yang tinggi.
Dah nama pun kolagen kan, mestilah kita nak produk yang kita beli mengandungi kolagen yang tinggi kan? Jangan risau kerana, Shaklee Collagen Powder membekalkan 4000mg kolagen sisik ikan merah dengan ketulenan tinggi! Bukan kolagen sahaja tau, ia turut diperkayakan dengan 7 ramuan utama seperti di bawah yang akan memberi efek keanjalan, penghidratan dan antioksida yang akan membantu mencantikkan anda dari dalam.

Cara Makan Collagen Powder Shaklee


Kolagen powder dalam bentuk serbuk, jadi memang senang untuk dimakan. Kolagen ini boleh dibancuh dengan air minuman seperti jus,milo,horlick.Nak minum bersama air kosong pun boleh. 
Sehari makan 1 paket. Boleh pilih nak bancuh 1 paket terus @ 1 paket bancuh 3 kali sehari.

Dah tahu kolagen mana yang terbaik, jangan bazirkan wang anda untuk membeli produk lain. Pilih kolagen berdasarkan ciri-ciri yang Hani dah huraikan seperti diatas dan sudah semestinya, Kolagen shaklee yang terbaik.


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.


Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 013.943.7330


FACEBOOK PAGE : HANI HEALTH SHOP

FACEBOOK: HANI

Penghantaran / COD di sekitar Kota Bharu, Lundang, Wakaf Che Yeh, Pengkalan Chepa, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Kok Lanas, Selising dan Pasir Puteh

No comments:

Post a Comment