08/04/2014

Kelebihan dan Keistimewaan menjadi Ahli Shaklee.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

sekarang fenemona orang celik mata tentang perniagaan shaklee makin meningkat. Hani selalu terima private message(PM) di facebook atau page. Ramai yang nak tahu kelebihan bila jadi ahli shaklee.

Menjadi ahli shaklee bukanlah sesuatu yang susah, malah sangat berbaloi untuk diceburi. Tambahan pula saya bernaung di bawah group yang hebat, sangat menyokong antara 1 sama lain dan sentiasa buat benda baru supaya kami senang belajar tentang produk shaklee. Sekarang leader group saya telah create 1 web yang bernilai hampir RM500ribu untuk menyenangkan kerja kami selaku pengedar bebas shaklee. Di dalam web ini, banyak tips, motivasi dan macam-macam ilmu yang berguna untuk kami jadikan sebagai rujukan. Tapi AWAS, web ini hanya valid kepada ahli iReach. Untuk mejadi sebagaian ahli iReach, boleh hubungi Hani pada bila-bila masa sahaja :). InsyaAllah Hani akan guide bakal-bakal leader dalam group Hani supaya menjadi leader yang hebat 1 hari nanti.

Antara kelebihan apabila anda daftar ahli adalah :

  1. Dapat nikmati Harga Ahli yang jauh lebih murah dari harga jualan. Penjimatan sehingga 30%.Hurrmmm banyakkan :). Dan harga ini hanya sah untuk Pengedar Bebas Shaklee sahaja ye.
  2. Dapat Cash Bonus dalam bentuk TUNAI setiap bulan. Bonus tunai ini akan di tukar berdasarkan jumlah point yang kita kumpul setiap bulan. Tak perlu beribu-ribu point untuk dapatkan bonus tunai, tapi hanya 150 point sahaja(UV). Senang sangat kan heheheh. Bonus ini akan di bayar di pertengahan bulan seterusnya. Untung kalau yang dah makan gaji, boleh dapat 2kali gaji setiap bulan. Duit aden bertengkek-tengkek la nampak ghayor ;)
  3. Anda bersama membangun dengan group hebat kami iaitu group iReach. Modal personnal RM500ribu, tapi anda akan dapat semua ilmu secara PERCUMA. Yesss PERCUMA. Tiada yuran bulanan @ tahunan akan dikenakan terhadap anda. Dan bimbingan dari group kami adalah secara konsisten, tak kira secara online mahupun offline. Coaching sebegini akan dibuat oleh leader-leader hebat seperti Hani, dan leader-leader yang lain. (sempat lagi puji diri sendiri)




Di atas ini adalah contoh aktiviti coaching dari group kami. Sangat hebat!!!..semakin terbuka peluang anda unuk jana pendapatan sendiri. (tonton video ini sampai habis yee ;))

4. Akan berpeluang untuk dapat hadiah Pecutian dari shaklee. Semua akan di taja sepenuhnya dari shaklee. Percutiaan dalam dan luar negara. Untuk pengedar beragama islam anda berpeluang untuk dapat pakej mengerjakan Umrah.

Sekiranya anda pengguna setia shaklee, jangan lepaskan peluang untuk jadi sebahagian pengedar shaklee. Walau untuk makan sendiri, anda sangat di galakkan untuk jadi sebahagian keluarga besar iReach kami :D

Untuk pertanyaan lanjut anda boleh hubungi saya pada bila-bila masa sahaja. 

ID 987331-SITI NURANI(Pengedar sah shaklee bag kawasan kota bharu, kubang kerian, pasir tumbuh. Penghantaran seluruh malaysia melalui Pos laju, Gdex, CityLink)
FB : HANI
SMS/WHSP : 019-3769503

No comments:

Post a Comment