20/04/2014

Keburukan Omega Guard Shaklee.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Diharapkan pembaca blog Hani dalam keadaan sihat waafiat hendaknya. :)

Untuk kali ini Hani ingin berkongsi tentang Omega Guard Shaklee. Apakah Omega Guard shaklee akan memberi kesan negatif kepada pengguna..

Kandungan / Keistimewaan Omega Guard @ Omega 3 Shaklee

  • Lengkap dengan 7 Asid Lemak Omega 3 yang diperlukan oleh badan iaitu DHA, EPA, HPA,ETA,SDA,DPA. Badan kita tidak mampu untuk hasilkan asid lemak ini untuk proses metabolisme, mengurangkan kolestrol, untuk perkembangan sel-sel otak dan sebagainya. Jadi kita memerlukan asid lemak ini daripada makanan atau supplement.
  • Dihasilkan melalui teknologi terkini iaitu Ultratulen bergred farmaseutikal. Dengan kata lain ia melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang dapat memekatkan Asid Lemak Omega Guard paling tulen.
  • Teknologi Ultratulen dapat menyingkirkan bahan-bahan berbahaya yang terkandung dalam ikan seperti plumbum,arsenik, merkuri dan lain-lain. Kebanyakan brand yang ada dipasaran hanya menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrek minyak ikan. Cara ini akan memusnahkan sesetengan nutrien dan tidak mampu menapis kandungan logam yang berbahaya kepada kesihatan seperti plumbum dan merkuri.  
  • Omega Guaed shaklee tidak diekstrek dari minyak hati ikan kerana kandungan hati mempunyai kandungan toksin yang tinggi.
  • Sumber minyak ikan shaklee diekstrek daripada ikan laut dalam dan berair sejuk seperti sardin,mackerel,salmon,tuna, ikan tenggiri. Dalam kajian ada menunjukkan bahawa ikan air laut sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi berbanding ikan lain.  Boleh rujuk gambar di bawah.

FUNGSI OMEGA 3 SHAKLEE



  • Melindungi Jantung Anda*

Omega Guard Shaklee membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutika

  • Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung.
Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. 
Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.


Omega Guard merupakan supplement yang digalakkan untuk diambil setiap hari kerana badan kita tidak mampu menghasilkan asid lemak yang diperlukan oleh badan. Untuk perkembangan minda (nak anak pandai cergas), untuk alahan, asma, kawalan berat badan, kesihatan jantung boleh lah amalkan supplement omega guard shaklee.


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503

ID:987331

FACEBOOK PAGE : HANI HEALTH SHOP

FACEBOOK: HANI

Penghantaran / COD di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh

No comments:

Post a Comment