16/04/2014

Vitamin Malam Pertama-Untuk suami Isteri (18 sx)

Dalam sesebuah rumah tangga, aspek hubungan kelamin memainkan peranan penting. Hubungan kelamin yang hambar merupakan salah satu faktor wujud orang. Nikmat malam pertama semakin hilang bila usia perkahwinan semakin bertambah, anak-anak bertambah sampai suami isteri terlupa untuk menghargai pasangan.

Lazimnya di awal perkahwinan hubungan intim merupakan satu keseronokan, tetapi lama kelamaan selepas isteri melahirkan anak, organ dalaman semakin "longgar" akan menjadi punca hubungan bersama suami tidak sehangat dan sehebat seperti malam pertama.

Bagi wanita selepas bersalin, faraj akan menjadi "longgar" sekiranya tidak dijaga dengan betul. Masalah lain juga akan timbul seperti faraj kering yang menyebabkan wanita akan merasa sakit sewaktu bersama boleh menganggu mood wanita untuk terus melakukan hubungan seks. 

Oleh itu setiap pasangan yang telah berkahwin perlu memastikan hubungan kelamin mereka sentiasa hangat dan sentiasa menjadi kenangan indah. 

Antara faktor Hubungan Suami Isteri menjadi Hambar adalah :
  1. Stress-  Tekanan di tempat kerja mahupun tekanan di rumah.
  2. Alkohol- Alkohol memang dikenali sebagai pembunuh seks dan menyebabkan pasangan hilan selera.
  3. Kurang Tidur- Kekurangan waktu tidur menyebabkan badan menjadi letih sekaligus membuatkan keinginan untuk bersama pasangan menurun.
  4. Ubat-Ubatan/Rawatan Perubatan-Antara ubat-ubatan yang memberi kesan kepada hubungan kelamin adalah anti-despress, kemoterapi, masalah tekanan darah.
  5. Masalah Dalam Hubungan-Seperti suami isteri yang mempunyai masalah kominukasi dengan pasangan akan menyumbang kepada masalah kelamin.
Disini saya ingin cadangkan pengambilan supplement tambahan bagi membantu anda meningkatkan Keintiman bersama pasangan. 

Hangatkan hubungan suami isteri bersama Alfafa +Vitamin E Shaklee

Fungsi Vitamin E dalam Set Keintiman ini :
  • Merangsang LIBIDO iaitu keinginan seks, kerana ia meningkatkan paras testosteron dalam badan. Kekurangan testosteron menyebabkan nafsu semakin menurun dan stamina semakin berkurangan.
  • Merupakan antioksidan yang dapat menghalang radikal bebas dalam tubuh badan daripada merosakkan sperma dan ovum. Oleh itu, pengambilan Vitamin E yang mencukupi adalah penting bagi menjaga kualiti sperma yang dihasilkan. Taknak la nanti ada risiko dapat anak yang tak sempurna.
  • Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum
  • Vitamin E Shaklee disertai dengan Selenium. Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa Selenium. Pengambilan Vitamin E haruslah lengkap dengan Selenium untuk mendapatkan kesan pengambilan yang optimum. Tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.
Antara khasiat Alfalfa bagi hubungan keintiman suami isteri :
  • Mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk merapatkan bahagian intim wanita.
  • Membantu meningkatkan libido.
  • Meningkatkan keinginan untuk bersama.
  • Membantu mengurangkan masalah keputihan.

Testimoni Pengguna yang berpuas hati dengan Set Vitamin Malam Pertama.



Syokk kan baca testimoni pengguna tegar Vitamin E Shaklee dan Alfafa Shaklee. Takkan baca je, marilah beli jugak. Pnting untuk kita hubungan dengan pasangan, supaya dia tak cari lain. 

Hangatkan kembali hubungan bersama suami, melabur sikit tak apa janji hati suami kita mampu jaga.  Suami pun makin lama makin sayang kepada kita.  

*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi pengedar sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503

ID:987331

FACEBOOK PAGE : HANI HEALTH SHOP

FACEBOOK: HANI

Penghantaran / COD di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh










No comments:

Post a Comment