05/11/2014

Khasiat Minyak Ikan Untuk Kulit Cantik dan Bebas Jerawat.

Selalu orang update kebaikan Omega Guard adalah untuk perkembangan minda, jantung yang sihat, mencegah obesiti dan lain-lain.

Harinie kita lari topik sikit, kita bercerita Manfaat minyak ikan Omega 3 untuk kulit. Benda ini ramai yang tak tahu sebab masing-masing ingat Omega nie hanya bagus untuk menjaga kesihatan.

Dengan info-info menarik yang bakal hani kongsi bersama korang, harap-harap makin berganda lah orang yang jatuh cinta dengan Omega Guard Shaklee. Sihat dan Cantik bersama shaklee.


Minyak ikan sebenarnya sangat penting dalam diet harian kita. Tapi ramai tang terlupa untuk memasukkan element minyak ikan dalam hidangan harian. 

Minyak ikan mengandungi DHA, EPA dan ASID LEMAK yang sangat memberi manfaat kepada tubuh kita.

Antaranya :
1)Membantu dalam penghasilan sel-sel badan dan membaiki kulit yang rosak. Skin yang rosak sebab alergik atau alahan akan cepat sembuh..

2)Meningkatkan peredaran darah dalam badan, supaya sentiasa lancar dah tiada salur darah yang tersumbat. Darah berjalan lancar, jantung pasti sihat 

3)Mengurangkan risiko serangan jantung dan kencing manis.

4)Minyak ikan turut berfungsi sebagai agen mengurangkan penuaan kulit dan wajah. Dengan Omega 3 anda mampu mengurangkan kedutan di wajah dan sekitar mata.

5) Omega 3 membantu melindungi kulit daripada sinaran uv.

6)Para doktor turut mencadangkan minyak ikan sebagai ubat yang LEBIH BAIK untuk pelbagai penyakit kulit jika di bandingkan dengan krim atau minuman. 

7) Mengurangkan masalah jerawat dan membersihkan kulit  daripada jerawat.

8)Asid lemak omega 3 bukan menyebabkan berat badan bertambah tetapi akan menyebabkan anda makin kurus. Jadi jangan tertipu dengan perkataan LEMAK. heheh

9). Minyak ikan juga berperanan dalam mengatsi masalah tekanan dan kemurungan. 


10)Kaedah pembedahan plastik dan laser untuk tujuan kecantikan bukan sahaja berkos tinggi tetapi mungkin juga berisiko tinggi dan mempunyai kesan sampingan. Tetapi dengan Omega 3 anda memilih untuk mendapat kecantikan secara semulajadi untuk mencantikan kulit dan pada masa yang sama memastikan tubuh ada dalam keadaan sihat.

Antara sebab minyak ikan adalah sangat bermanfaat kerana ia mampu mencegah bad arachidonic acid (Asid Arakhidonik buruk-AA) dalam tubuh dengan menghasilkan AA yang baik. 

Jika terdapat peningkatan AA tidak baik dalam badan, struktur protein kolagen dan elastin dalam badan akan menurun dan menyebabkan kulit menunjukkan tanda-tanda penuaan seperti kedutan pada muka dan kelopak mata. 

Pengambilan minyak ikan secara konsisten akan mengaktifkan enzim yang berbeza yeng sekaligus menghasilkan protein untuk pembentukan dan mengekalkan kolagen. Jadi kulit anda akan sentiasa muda dan tegang.

Dengan minyak ikan anda akan kelihatan sentiasa muda dan sihat, InsyaAllah.

Sudah tahu pilihan yang bijak untuk kekal sihat dan cantik. Ayub beli Omega Guard Shaklee sekarang.

Promo November BUY 6 FREE 1
@
Beli 2 BOTOL Dapat Potongan 5%


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??

Facebook : HANI HEALTH SHOP

SMS/ WHSP : 019.376.9503

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.


No comments:

Post a Comment