21/02/2015

Cara Hilangkan Jerawat Dan Kulit Muka Bemasalah Akibat Salah Pakai Produk

Baru lepas bersoal-jawab dengan bakal customer hani yang ada masalah jerawat, sebum dan liang roma terbuka akibat salah guna produk penjagaan wajah.

Tak dapat dinafikan, sekarang memang banyak sangat lambakan produk yang dijual dipasaran. Yang menyedihkan orang kita mudah tertipu. Nak sangat cantik dalam masa 7hari. Terlalu obses nak putih tanpa peduli kesan dikemudian hari..

Hani dah serik sebab hani pun pernah tertipu..Sapa yang taknak kulit muka putih berkilat macam kulit telur..Selepas hampir 2 bulan pakai hani perasan kulit hani sangat sensitif..Tak boleh kena matahari, kalu kena juga memang akan pedih..Dan kalau tak pakai day cream, kulit hani jadi kering dan tegang...

Okey, cukup la cerita benda yang sedih..Alhamdulilah, hani cepat tersedar (itu pun sebab kawan tegur, cakap muka hani nampak putih tapi putih yang pelik. Iyala kan, produk yang Hani guna tue tinggi kandungan merkuri. Sampai menghakis lapisan kulit wajah Hani

Penyelesaianya hani terus google produk yang bebas bahan kimia. Dah dipertemukan dengan jenama shaklee. 


Bagaimana Nak Rawat Muka Bermasalah Akibat Salah Guna Produk 

1) Berhenti guna produk yang bermasalah.
Hanya anda yang tahu keadaan kulit anda. Kalau tetiba sebelum pakai produk X, muka anda jenis licin susah nak naik jerawat, tetapi bila pakai produk X terus muka jadi sensitif. Penyelesainya, BERHENTI guna produk X.

2) Pilih Produk Yang Bebas Bahan Kimia.
Orang kata lepas pakai produk bermasalah, anda perlu rehatkan wajah anda daripada sebarang produk paling kurang seminggu. Sebenarnya itu mitos.. Tak perlu pun..Kalau anda dah jumpa produk yang bagus dan betul-betul selamat kenapa nak kena tunggu seminggu untuk baik pulih muka anda.

Antara produk yang anda boleh cuba adalah enfuselle shaklee. Rangakain penjagaan wajah dri shaklee betul2 semulajadi dan bebas unsur kimia.Dan set enfuselle shaklee khas buat mereka yang mempunyai kulit muka bermasalah seperti jerawat, muka berminyak.

3) Makan Supplemen Untuk Bantu Cepatkan Pemulihan Kulit
Cara terbaik untuk membaiki kulit yang rosak dan bermasalah adalah dengan mengamalkan memakan vitamin. Vitamin atau supplemen membantu membina sel-sel yang sihat dan merawat sel-sel yang rosak akibat penggunaan bahan kimia yang berlebihan pada produk. Supplement ini membantu merawat kulit anda daripada dalam. Ia membantu menghilang masalah parut jerawat, mencerahkan kembali kulit, atasi masalah jeragat yang mulai tumguh disekitar muka dan menjaga kelembapan kulit wajah.

Antara supplemen yang anda boleh cuba untuk merawat kembali wajah anda adalah Vitamin C Shaklee, Vitamin E Shaklee, ESP Shaklee, Zinc Complex Shaklee, B-Coplex Shakle, Vivix Shaklee dan Collagen Powder Shaklee.

Testimoni Kulit Wajah Kembali Normal Setelah Rosak Angkaran Produk Penjagaan Wajah

Testimoni Set Kecantikan Shaklee

Testimoni ESP, Alfafa, Vitamin E Shaklee

Nak kulit cantik dan sihat jangan nak kesan yang cepat..Sel kulit kita diperbaharui setiap 21hari, jadi mana mungkin kita boleh putih dah cerah seawal 7hari.

Jom kita layan testimoni dalam bentuk video pula



Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.


Hubungi saya ;

 ****************************************************************************************************

I'm your Shaklee Independent Distributor
No. ID 987331 (Nurani Yaacob)
## Sms /WhatsApp : 019.376.9503
##Fanpage : Hani Health Shop
 ## Facebook : Hani Kelantan

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh

Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex. 

No comments:

Post a Comment