18/03/2015

Cara Mengatasi Masalah Bau Badan Yang Serius

Pernah tak dikalangan kawan anda yang mempunyai masalah bau badan yang serius??Kita yang duduk sebelah dia terpaksa tahan nafas sambil control ayu sebab taknak kecilkan hati kawan. Nak tegur macam tak sampai hati. Pasrah dan redha jela menahan bau badan yang kadang-kadang kita terpaksa elak untuk duduk berdekatan dengan mereka yang mempunyai masalah bau badan.

Bagaimana pula golongan profesional yang ada masalah bau badan. Hari-hari terpaksa berhadapan kutukan staff atau prang bawahan kerana anda menghadapi masalah bau badan yang serius. 

Hani pun pernah alami situasi tidak selesa dengan bau badan orang sekeliling, kadang-kadang sampai terfikir "eh, diorang nie tak perasan ke yang badan diorang berbau".


Buat anda yang perasan badan anda mengalami masalah bau badan atau anda ingin hadiahkan kepada mereka yang ada masalah bau badan, hani nak cadangkan :

Alfalfa Complex 
Dikenali sebagai agen diuretik, penyahtoksin. Alfafa mengandungi klorofil yang mempunyai zat antioksidan. Ia berfungsi membunuh bakteria didalm badan yang menjadi penyebab bau badan serius. 

Testimoni Bau Badan Hilang




Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan produk shaklee??

Anda boleh hubungi saya seperti di bawah  :)

****************************************************************************************************

I'm your Shaklee Independent Distributor
No. ID 987331 (Nurani Yaacob)
## Sms /WhatsApp : 019.376.9503
##Fanpage : Hani Health Shop
 ## Facebook : Hani Kelantan


Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex. 






No comments:

Post a Comment