10/11/2017

Kenapa Shaklee Tidak Di Iklankan Di Televisyen

Bila kita berniaga kita akan jumpa macam-macam kerenah pelanggan atau bakal pelanggan.

Ada yang nak beli dengan taknak beli produk sama banyak.

Ada yang nak beli vitamin kena mintak izin suami dan ahli keluarga dulu.

Dan ada dah makan vitamin shaklee, dah rasai keberkesanan produk shaklee tetapi masih nak cuba produk lain gara-gara terpengaruh dengan iklan.

Hebat sungguh kuasa iklan kan, sebab itu orang berniaga sanggup melabur berpuluh ribu atau jutaan ringgit demi untuk iklankan produk mereka.

Sungguh berbeza dengan jenama shaklee, memang tak pernah nampak pun jenama shaklee muncul di kaca televisyen dan billboard sepanjang lebuhraya.

Kenapa ye??

Sebelum Hani bagi jawapan boleh Hani tanya korang dulu. 

"Awak pernah nampak tak iklan kereta Lamborghini di kaca televisyen?"

Mereka yang memiliki dan mampu membeli kereta Lamborghini tidak ada masa untuk bersantai di depan televisyen.... Haaa deep sangat kan alasan mereka.

Sama juga dengan shaklee, kami tidak iklankan jenama shaklee kerana kami mahu pengguna yang merangkap pengedar bebas shaklee menjadi duta dan jurucakap produk shaklee.

.
.
.
.
.
.

Jadi hari ini Hani nak berkongsi sebuah kisah benar tentang seorang pengguna shaklee.


Ada seorang aunty ni dah amalkan Vivix. Alhamdulillah, kesannya positif. Tapi kemudian dia cuba beralih angin dan tukar ke produk Pam*** sebab ingatkan Vivix ni sama je macam minuman botani lain. Ye lah, murah sikit katanya...


Namun lepas dah cuba Pam*** tu sendiri, aunty ni cakap "eh, tak boleh ni. makan Pam*** takde apa-apa kesan. Kena Vivix jugak baru best" dan aunty ni pun kembali mengamalkan Vivix setiap hari sampai lah sekarang.

Nampak tak point di sini?

Marketing gah semata-mata mungkin orang akan beli untuk sekali je sebab nak cuba. Kalau produk tak bagus memang susah nak jumpa repeat customer, sebab itu mereka perlu lipat gandakan marketing diorang.

Vivix shaklee tersangat la power. 

Kenapa?

Vivix mengandungi Resveratrol yang memulihkan sel badan kita ke tahap sel-sel DNA. Memang kita tak akan jumpa produk yang bertindak sejauh ini.



Kehebatan Resveratrol di Dalam Vivix


Untuk anda yang ingin dapatkan Vivix dengan super jimat boleh beli sekarang. Promosi ini hanya sah untuk sepanjang bulan November sahaja.

Untuk bulan ini sahaja beli 2 botol vivix dengan harga RM765.xx.

Kalau nak bandingkan bulan lain harga 2 botol vivix adalah Rm1007


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

UNTUK INFO & ORDER

==============================

PM Admin : Cantik & Sihat
WHatapps / Telegram : 019.376.9503 

Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda. 

Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh. 

Lain-lain kawasan berhampiran boleh turut hubungi kami.

1 comment:

  1. Selain daripada terikat dengan akta MLM, antara sebab Shaklee tidak diiklankan di kaca TV adalah kerana produknya perlu one to one basis consultation. Hanya SId berdaftar sahaja punyai hak dan kelebihan ini :)

    ReplyDelete