27/11/2017

Testimoni Vivix Cepat Sembuhkan Luka

Pernah melihat atau terdengar orang alami luka pembedahan lambat sembuh? Siap ada yang bernanah dan perlu di cuci dengan bersih setiap hari. 

Tak dapat nak bayangkan menanggung rasa sakit selepas kulit di siat dengan mata pisau hingga 7 lapisan.

Seingat Hani, Hani pernah kena pisau dan terhiris la sikit isi, kena macam tue pun dah tawaf meja makan berkali-kali heheh


Bila luka pembedahan selepas bersalin lambat sembuh banyak kekangan yang kita terpaksa lalui seperti terpaksa berbaring je sebab kalau duduk pasti rasa nyilu di bahagian luka.

Sama juga dengan pesakit-pesakit lain akan lalui kesukaran dalam memastikan luka di badan betul-betul kering dan sembuh.

Antara tips yang boleh diamalkan untuk cepatkan luka pembedahan adalah :

1) Jaga pemakanan, jauhi makanan bergula

2) Makan vitamin yang bantu cepatkan proses penyembuhan luka.


Tahukah Anda Luka  boleh Cepat Sembuh Dengan Produk Vivix Shaklee?


Vivix Shaklee adalah minuman botani yang kaya dengan polifenol dan resveratrol yang berupaya mengaktifkan fungsi badan ke tahap maksimum termasuk kuasa pemulihan daripada peringkat sel. 
Sebab itulah ia menjadi salah satu produk yang mendapat permintaan tinggi bagi membantu dalam pemulihan luka selepas bersalin dan juga mereka selepas menjalani pembedahan.
Vivix  mempunyai 4 fungsi utama iaitu melindungi sel, menghasilkan sel baru, merawat sel dan juga meningkatkan prestasi sel. 
Inilah yang mendorong proses penyembuhan dengan sangat pantas. Yang penting ialah merangsang sel badan untuk membaiki luka akibat pembedahan dan juga bersalin samada secara normal atau pembedahan.

Testimoni Vivix Bantu Rawat Luka Pembedahan 

3Hari Selepas Ambil Vivix, Sakit Luka Bersalin Telah Hilang


Kekal Bertenaga Dalam Pantang Dengan Vivix



Hanya Minum Vivix Luka Jahitan Sembuh dan Susu Badan Meriah
                           


Lagi Luka Jahitan Cepat Baik Dengan Vivix


Luka Pembedahan Makin Kecil Selepas Minum Vivix


Berminat untuk dapatkan Vivix dengan Harga Ahli yang jauh lebih murah anda boleh daftar sebagai ahli shaklee dengan Hani dan dapatkan penjimatan sehingga 25%. Berbaloi kan?

Jika anda ingin buat belian secara online boleh terus klik pada gambar di bawah.


Jangan risau, website ini selamat. Belian di website ini anda boleh bayar dengan menggunakan debit/kredit kad. Mudah kan....




UNTUK INFO & ORDER

==============================

PM Admin : Cantik & Sihat

WHatapps / Telegram : 019.376.9503 


Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda.
 
Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh. 


Anda sedang Cari ;

- Vitamin sembuhkan luka

-Cara cepat sembuhkan luka pembedahan

- Cara mengeringkan luka bernanah

- Cara agar luka cepat kering


No comments:

Post a Comment