22/06/2014

Cara Betul Dan Mudah Bancuh ESP Shaklee

ESP merupakan hot product bagi shaklee. Tapi sebenarnya semua produk shaklee adalah hot product. Overclaim betoll SID sorang nie, hihihiihih. Tapi memang betul pun, setiap produk shaklee ada pengikut tersendiri dan ramai yang sudah berpuas hati dengan keberkesanan produk shaklee. Hah, yang mana masih takut nak mencuba, ayuhh la cuba sekarang. Rugi bila anda tak beli dan rasai sendiri keberkesanannya. :)


Kebaikan 1001 ESP Shaklee Yang Tidak Diketahui Orang Ramai.
ESP buakn sekadar minuman untuk dapatkan kulit cantik, halus, nak kuruskan badan tapi sebenarnya minuman yang mempunyai 1001 kebaikan dan keistimewaan. ESP sesuai untuk mereka yang sibuk,tiada masa nak makan, kerja kena meeting memanjang, ibu-ibu yang ada masalah bayi kerap lapar. ESP akan buat susu ibu lebih pekat, jadi bayi akan rasa kenyang lebih lama. ESP juga sesuai untuk mereka yang mementingkan kesihatan sebab ESP bantu mengawal masalah tekanan darah, kencing manis dan memastikan jantung dalam keadaan sihat untuk menjalankan fungsinya dengan baik. 

Cara Bancuh ESP Yang Lazat, Yang Wajib Anda Cuba dan Akan Jatuh Hati.

Bila customer beli ESP, perkara pertama yang diorang akan tanya adalah cara bancuh ESP yang betol yang akan bagi kesan optimin kepada badan. Yela, salah cara makan takut2 effect dia kurang kan. :) 

Jom kita listkan cara bancuh ESP yang cepat,lazat dan digemari ramai.
  1. ESP + Air Suam (khas penggemar tegar soya)
  2. ESP + Fresh Milk (Tak kisah susu kotak atau susu tepung.)
  3. ESP + Milo/Vico/Hot Chocalate/Horlick/Nesvita
  4. ESP + Jus Oren/Ribena
  5. Blennd ESP bersama buah-buahan kegemaran anda seperti Anggur,Pisang,Kiwi
  6. Blend ESP Bersama Kurma+Kismis
  7. ESP + Mealshake + Performance Drink +Collagen Powder + Cinch Shake

Setiap bancuhan ESP anda hanya gunakan 1 sudu besar yer. Minuman@Perasa lain untuk di campur ke dalam bancuhan ESP bergantung kepada selera anda. 

Memperkenalkan shaker khas untuk memudahkan lagi kerja anda membancuh ESP. Istimewanya shaker shaklee adalah mempunyai besi di dalam yang bertindak seperti blender manual. Bila kita shake, automatik besi ini akan menjalankan tugas bancuh ESP kita jadi lebih halus dan hancur. Lepas bancuh konfem berbuih sikit macam minum teh tarik hihihi.

Pantang Larang @ Elakkan Bancuh ESP Bersama :
  • Air panas. Jangan sesekali kita bancuh ESP bersama Air Panas kerana segala nutrien dalam ESP akan hilang. Nanti tak dapat manfaat, salahkan ESP pulak :)
  • Jangan campur dengan minuman kafein seperti teh dan kopi.
  • Jangan minum lebih dari 3 sudu sehari. Pengambilan yang berlebihan akan menyebabkan ginjal kita terpaksa bekerja lebih. 
Saya secara peribadi menggalakkan anda untuk mencuba ESP. Sebab banyak manfaat yang anda akan dapat. Tak caya??Cuba baru tahu okeyyyyyy;)


_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah serawak via Poslaju @CityLink@GDex.



No comments:

Post a Comment