09/06/2014

Fresh Laundry Concentrate-Serbuk Pencuci Dengan Formula Semulajadi Supaya Pakaian Lebih Bersih


Tahukah Anda?

Kebanyakan serbuk pencuci mengandungi bahan perengsa yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan dan mengakibatkan reaksi alahan. Triethanolamine dodecylbenzenesulfonate merupakan salah satu sejenis bahan perengsa yang disenaraikan oleh EPA (Pertubuhan Pemuliharaan Alam Sekitar Amerika) sebagai bahan berbahaya. Bersentuhan dengannya mampu menyebabkan kerengsaan atau kesan terbakar pada kulit dan mata manakala sentiasa terhidunya pula akan merengsakan hidung, kerongkong dan paru-paru seterusnya membawa kepada masalah batuk, asma atau sesak nafas. Kulit yang bersentuhan dengannya akan menjadi kering, gatal dan mengakibatkan masalah alergi kronik dan ruam.


Selalu kita dengar atau tengok orang berkongi kebaikan produk vitamin shaklee hingga ramai yang tidak mengetahui kewujudan produk penjagaan rumah daripada shaklee.  Salah satu produk untuk penjagaan rumah adalah "Fresh Laundry" atau nama glamer di kalangan warga ibu adalah serbuk pencuci pakaian. 

Istimewanya produk serbuk pencuci pakaian shaklee adalah semulajadi selain mesra alam. Hasil cucian dengan menggunakan Fresh Laundry turut menjadikan pakaian lebih putih, bersih dan berbau harum. 
Dengan rumusan terbaik, hasil cucian akan memberi nikmat kesegaran yang terbaik. Rumusan enzim semulajadi bukan sahaja mampu membersihkan pakaian, malah sangat mesra alam yang tidak akan memberi kesan negatif kepada bumi. 
Lagi satu seronoknya pakai Fresh Laundy ini adalah, senang di bilas. Yela, cuma kalau pakai serbuk pencuci yang selalu kita beli di pasaraya. Jenuh nak hilangkan kesan sabun, kena tonyoh kuat-kuat, bilas dengan sabun mandi lagi supaya hilang sisa sabun di tangan. Tapi dengan Fresh Laundry, masalah itu tiada :). Tengan membasuh, anak-anak menangis senang kita nak berkejar tanpa perlu buang masa nak cuci sisa sabun di tangan. 
Kelebihan Pencuci Pakaian jenama Shaklee dengan Jenama Lain.

Selamat

  • Hipoalergenik
  • Tanpa Klorin
  • Sesuai digunakan untuk semua fabrik yang boleh dibasuh
  • Tanpa bahan kimia berbahaya
Berkesan
  • Berkepekatan tinggi
  • 1 aun sudah memadai untuk cucian muatan sederhana
  • Keberkesanannya yang sama dalam semua jenis suhu, sama ada air sejuk atau panas
  • Menjadikan pakaian putih lebih putih dan pakaian berwarna lebih cerah berseri
Mesra Alam
  • Ramun Semulajadi yang mesra alam
  • Surfaktan bersifat biorosot
  • Tanpa fosfat, borat dan nitrat
  • Tanpa bahan perwarna
  • Bungkusan yang boleh kitar semula
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan
Dengan berat bersih 2.49kg, mampu bertahan sehingga 88kali cucian. Sangat jimat,jimat duit, jimat air,jimat masa :)
Untuk cucian hanya gunakan 1 oz, mampu membersihkan pakaian dan mampu mengekalkan haruman yang segar dan nyaman. wahhhh, memang tergoda dengan bau kesegaran Fresh Laundry ini. Tak caye, kenalah cuba hihihi.

Sudah temui jenama pencuci yang sangat mesra alam dan selamat digunakan tanpa mengandungi bahan-bahan yang merbahaya kepada kulit dan kesihatan kita, dengan pilihan tepat sudah semestinya jenama shaklee. Fresh Laundry sangat sesuai untuk mereka yang ada masalah kulit sensitif, tidak boleh guna sabun sebarangan kalau tidak akan ada masalah alergik seperti ruam, kulit jadi merah dan gatal-gatal. 

Hani sangat galakkan ibu-ibu di luar sana, supaya menggunakan produk yang selamat terutama untuk mencuci pakaian bayi @ anak-anak kecil. Ini kerana kulit bayi sangat sensitif manakala serbuk pencuci yang ada di pasaran mempunyai kandungan kimia yang tinggi yang menjadikan ia tidak semalat untuk digunakan. Seeloknya pilih serbuk pencuci yang natural,non-toxic and safe.

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)

*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503

ID:987331 - SITI NURANI YAACOB

FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop

FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah serawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment