05/06/2014

Performance Drink Shaklee : Minuman Isotonik bebas Gula@Karbonat

Minuman pilihan sewaktu cuaca panas atau bantu badan sentiasa hidrat adalah Performance Drink. Berperisa oren, tapi bukan air oren biasa, tapi air oren yang sungguh Luar Biasa.

Sesiapa yang sedang mencari minuman Elektrolit yang terbaik, Performance Drink adalah jawapannya. Antara Elektrolit utama yang ada dalam badan adalah Magnesium ion CalciumSodium Ion,Chloride Ion dan Potassium Ion. Fungsi Elektrolit ini adalah mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yang digunakan oleh saraf dan otot-otot badan. (Dah macam belajar fizik pula ;D)


Kelebihan Performance Drink Shaklee :
  1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.
Siapa Yang DiGalakkan Untuk Minum Performance Drink
  1. Golongan atlet atau sesiapa yang aktif bersukan .
  2. Sesiapa yang berpuasa (Bancuh semasa sahur dan waktu berbuka)
  3. Mereka yang menghidap gout.
  4. Ibu yang menyusukan anak.
  5. Ibu hamil yang mengalami muntah kronik (terutama muntah air) akibat dari morning sickness, dan tiada selera makan.
  6. Mereka yang kurang minum air.
  7. Mereka yang kerap sakit kepala.
  8. Bila rasa nak demam, atau sedang demam.
  9. Kanak-kanak yang demam.
  10. Menggantikan minuman ringan terutama yang berkarbonat (kerana Performance Drink tiada karbonat)
Buat mereka yang kurang minum air kosong sehingga bibir menjadi kering dan menggelupas, itu salah satu tanda badan anda mengalami dehidrasi terlampau. Langkah terbaik, bancuh perfromace drink secawan dan sentiasa minum air kosong mengikut keperluan tubuh. 

Alang-alang kita menghampiri bulan puasa, minuman Performance Drink sangat enak kalau dihidangkan sewaktu bersahur dan berbuka.. Untuk hidangan yang lebih lazat, anda boleh bancuh Performance Drink bersama ESP dan MilkShakle. Set 3M yang lengkap,lazat dan berkhasiat. 

Sangat sesuai dijadikan minuman seisi keluarga. Berminat untuk dapatkan performace Drink atau mana-mana produk shaklee, jangan segan untuk hubungi Hani :)
Konsultansi percuma disediakan. Lagi istimewa kalau anda membeli dengan Hani,anda akan dapat konsultansi ekslusif, tanpa cas tersembunyi :)

*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503

ID:987331 - SITI NURANI YAACOB

FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop

FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah serawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment