09/06/2014

Water Pitcher Shaklee - Penapis Air yang Ringan,Mudah di Bawah dan Rasa Air Lebih Sedap

Sebelum entry berkenaan penapis air ditai[, saja tangan nie google jenama penapis air terbaik. Majoriti cakap penapis air sama je, tugas dia adalah menapis air supaya kita selamat minum. Tidak kurang juga mereka yang masih lagi tercari-cari jenama terbaik. Okey, kali ini hani senaraikan kelebihan Water Pitcher Shaklee.

Sebelum itu, kenapa kita perlukan penapis air sedangkan air yang di bekalkan ke rumah kita setiap hari telah di rawat. Walaupun air telah dirawat kebarangkalian air tercemar sewaktu proses agihan masih berlaku. Sebab itu ada masalah air berbau, air berkeladak. Selain itu air terdedah kepada pencemaran terutama dari sisa industri, baja pertanian, sisa domestik yang dialirkan ke sungai. 

Air paip yang mengandungi klorin di masak, kebanyakan kuman dan bakteria akan mati. Tetapi bahan kimia yang berbahaya tidak dapat di musnahkan. Lagi membahayakan air berklorin yang dipanaskan akan menghasilkan sebatian karsinogenik yang boleh menyebabkan kanser. 
Dalam badan kita ada 2 organ yang sangat penting yang akan terkesan sekiranya kita meminum air yang tercemar. Organ tersebut adalah hati dan buah pinggang. 

Minum Air Bersih dengan Penapis Air Shaklee (Water Pitcher Shaklee)
Penapis air shaklee merupakan sistem penurasan air multi-paten baru yang menghasilkan air lebih sihat. Wter Pitcher Shaklee menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air serta mengurangkan bahan-bahan tercemar yang sukar di singkirkan seperti plumbum sehingga 99%.
Water Pitcher shaklee merupakan penapis air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh di isi semula. Ini dapat mengurangkan penggunaan botol plastik yang sekaligus dapat menjaga bumi dari tercemar. 

Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!

• Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!
• Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
• Disahkan dapat menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan -dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.
• Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama

Pilihan Bijak!
• Hanya beberapa sen bagi seliter air
• Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
• Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik 
• Ringan dan mudah dibawa
• Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak

Kelebihan Penapis air Shaklee sehingga dapat pengiktirafan dari NSF.

  • SELAMAT: “Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain Get Clean® Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.
  • PILIHAN BIJAK: Menjimatkan Kos.Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.
  • HANDAL: Lebih banyak air bersih pada setiap masa.Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.
  • MESRA ALAM: Memelihara alam sekitar.Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Dengan Penapis Air Shaklee,kita bukan sahaja dapat minum air yang sihat dan bersih malahan dapat menjaga bumi. 

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)

*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503

ID:987331 - SITI NURANI YAACOB

FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop

FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah serawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment