17/06/2014

Testimoni Set Kulit Shaklee-Cara Mudah Dapatkan Kulit Halus, Licin,Anjal dan Awet Muda.

Ada tak yang mengidam untuk dapatkan kulit yang halus,gebu,cerah,tidak berminyak, tiada jerawat? Yang jawab taknak, Hani tak nak komen sebab Hani memang termimpi-mimpi untuk dapatkan kulit yang menjadi idaman setiap wanita.
Hani dah temui cara yang selamat, berkesan untuk rawat masalah kulit dengan selamat. Alang-alang sempena Promo JUN  Vitamin E shaklee, Hani nak share sedikit testimoni set kulit shaklee.

Apa yang ada dalam set kulit shaklee(Skincare Set).


Peranan setiap Vitamin

Dalam set kulit shaklee anda boleh add on ESP. ESP sangat bagus kerana kaya dengan kandungan protein yang mempercepatkan penghasilan sel-sel baru, memudarkan parut sekaligus dapat bantu kulut menjadi makin sihat,gebu,cerah dan cantik.

Yang ragu-ragu tentang keberkesanan produk shaklee, boleh lihat testimoni set kulit shaklee. Ini bukan kamera 360' yee :)



Tengok,seawal selepas 1 bulan menggunakan set skincare shaklle, dah ada perubahan. Bukan sikit punya perubahan, pendek kata kalau jumpa selepas 3 bulan mesti tak cam habis sebab mereka dah makin cantik kan  hehehehe

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah serawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment