25/06/2014

Cara Hilangkan/Atasi Masalah Sengugut Dengan GLA Complex Shaklee

Sengugut atau period pain amat sinonim dengan wanita. Kalau tak selalu,kadang-kadang akan terkena juga masalah sengugut apabila datang bulan. 
Ada yang mempunyai sindrom sengugut yang teruk seperti muntah-muntah,letih dan tidak larat untuk berdiri(sepanjang masa kena tidur)

Ada yang buat pilihan untuk makan panadol bagi melegakan kesakitan sewaktu period. Tapi sekarang dah ramai yang sedar sebenarnay tak elok untuk kita makan panadol. 

Harinie Hani nak share produk dari shaklee yang mampu melegakan dan menghilangkan masalah period pain @ sengugut korang. Produk tersebut adalah GLA Complex Shaklee. Kalau sesiapa yang biasa dengan produk shaklee akan tahu GLA nie memang sinonim dengan wanita. Bukan setakat nak hilangkan masalah sengugut tapi boleh stabilkan hormon dalam batal,betulkan cycle period, cantikkan kulit,hilangkan masalah jerawat dan jeragat dan bantu wanita untuk atasi masalah kesuburan.

Nie keratan daripada majalah rapi, yang share info mengenai kebaikan GLA dalam melegakan period pain @ sengugut.
Kesakitan akibat senggugut melibatkan kekejangan otot dalam rahim dan kawasansekitarnya. Menurut kajian, keadaan ini berlaku akibat badan yang kekurangan GLA (gamma-linolenic acid). Wanita yang sedang mengalami senggugut tidak dapat menukarkan asid linoleik yang merupakan asid lemak penting kepada GLA. Maka, pengambilan GLA amatlah penting bagi mengurangkan kesakitan akibat senggugut yang dialami.

GLA complex Shaklee bersumber semulajadi iaitu diekstrak dari borage - sejenis herba yang turut dapat merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Bagi mereka yang setiap bulan tidak dapat lari daripada menghadapi senggugut, apa kata cuba sebotol GLA complex Shaklee.

Testimoni Selepas Amalkan GLA Complex Untuk Masalah Sengugut



>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_


Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.


No comments:

Post a Comment