05/06/2014

Pepermint Ginger Plus Shaklee : Kelebihan Bagi Atasi Masalah Morning Sickness, Loya,Pening

Terlewat makan atau makan dalam keadaan tergesa-gesa menjadikan perut kita tidak selesa@perut sebu @pedih ulu hati. Ini kerana sistem penghadaman kita tidak dapat bekerja dengan baik. Situasi ini pernah terjadi dekat Hani. Perut rasa mual sangat, tak boleh nak membongkok, kalau berdiri perut rasa selesa sikit. Bila makan, terus terkeluar segala isi perut. 


Tapi dengan supplement dari Shaklee ini, dah tak perlu risau kalau ada masalah seperti dulu (pedih ulu hati/perut masuk angi sebab lewat makan/makan dalam keadaan rushing ). Perkataan "Ginger" pada produk membuatkan kita boleh agak kelebihan dan kegunaan Pepermint Ginger Shaklee ini. Cewahh, dah seperti tukang tilik pulak. ;)

LEGA,NYAMAN, SEGAR. 3 perkataan mudah setelah telan pepermint ginger shaklee. 


Kandungan rahsia yang terkandung dalam Pepermint Ginger yang Mampu Menggembirakan Hati Kaki Makan Adalah (yela, selalu yang jenis kaki makan macam Hani akan selalu ada masalah pedih ulu hati :P)

  1. Pudina : Melegakan otot perut, mempunyai kuasa sebagai penenang. :). Membantu dalam penghadaman,mabuk laut,darat,atasi masalah gastrik,pedih ulu hati dan cirit birit. Sesuai untuk mereka yang menjalani sesi kemoterapi yang mengalami hilang selera makan dan muntah. 
  2. Cekur Manis : Membantu melegakan masalah pencernaan, gejala sewaktu period,batuk dan kahak. Merangsang pelepasan jus gastrik untuk pencernaan.
  3. Halia : Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. 

Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Siapa yang disarankan untuk ambil PEPPERMINT GINGER PLUS?
  • Anda yang badan penuh angin
  • Anda yang sering muntah-muntah dan loya
  • Anda yang ingin menjaga kebersihan usus 
  • Anda yang suka minum teh pudina
  • Anda yang sering alami perut kembung

Cara Makan :
Membantu Penghadaman : 3biji selepas makan
Mencuci Usus dan Perut : Larutkan 3biji pepermint ginger dan 10biji alfafa dalam air suam untuk diminum
Gastrik : Larutkan 3-5biji dalam air suam
Loya/Batuk : Hisap 2biji

*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.


Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503

ID:987331 - SITI NURANI YAACOB

FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop

FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah serawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment