26/02/2018

5 Kandungan Terbaik Dalam Youth Skincare Shaklee

Ramuan Semulajadi & Selamat Youth Shaklee


Bila tengok bahan-bahan yang digunakan dalam Youth Shaklee ini memang jarang sangat di temui dalam produk tempatan. 

Korang pernah tilik tak packaging set penjagaan wajah yang korang guna sekarang? Ada tulis tak bahan atau kandungan apa yang digunakan untuk hasilkan skincare korang itu. Kalau takde maklumat lengkap baik korang hati-hati, sekarang banyak sangat produk timbang kilo. Risau sekarang kulit cantik, tunggu 2 3 tahun lagi takut masalah lain yang timbul.  #donebebel

1) MUSCADINE GRAPE

Polifenol Muscadine Grape yang dalam proses patent melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

2. LOTUS JAPONICUS

YOUTH Complex yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur.

3. APPLE STEM CELL EXTRACT

Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulituntuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.

4. SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT

Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

5. VITAL REPAIR+®️COMPLEX Vital 

Vital Repair Complex+®️COMPLEX Vital:regimempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.

No comments:

Post a Comment