10/02/2018

Vitamin Untuk Rawat Resdung


SET RESDUNG


Mostly mereka yang ada masalah resdung ini  paling tak tahan part gatal-gatal dihidung dan selalu bersin terutama waktu pagi dan lepas tue rasa muka sakit dan sengal-sengal.
.
.
Okay Hani nak list kan 2 vitamin yang sangat recommended untuk mereka yang ada masalah resdung dan alergik.
.
.
❤️ VITAMIN C– Sel dalam badan sesorang yang allergi akan mengeluarkan sejenis bahan kimia yang dikenali sebagai histamine. Histamine inilah yang menyebabkan ruam,gatal dan bersin. Ubat anti histamin diperlukan bagi rawatan ini. Vitamin C bertindak sebgai anti histamin dan sudah pastinya tindakan dari vitamin C adalah jauh lebih baik dan lebih selamat dari dadah histaminlain yg digunakan. Vitamin C juga membantu meningkatkn tahap imun badan, menstabilkan pengeluaran histamin di dalam badan dan membantu mencegah penyempitan salur pernafasan. .
.
❤️ ALFAFA– Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives).
.
❤️ B-COMPLEX– Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon. Vitamin B6 dalam bcomplex penting untuk pemuliharaan selaput lendir (mengelakkannya dari mengganggu ruang pernafasan)
.
.
Okay for those yang dah lama suffering from resdung, do not hesitate untuk cuba Set Resdung Shaklee nie tau. .
.

Semua produk shaklee adalah semulajadi dan 100% selamat. Dan yang paling penting ada status HALAL dan LULUS KKM 😬

No comments:

Post a Comment