22/02/2018

Jana Duit Poket Dengan Cara Mudah dan Modal Kecil

Pernah tak pergi pasar raya waktu hari/ minggu gaji dan waktu pertengahan bulan @ waktu gaji belum dapat. Ada perbezaan tak?

Biasa lepas dapat gaji kita akan selesaikan urusan pinjaman dengan bank dan terus agihkan duit untuk beli keperluan harian untuk tempoh sebulan.

Dan selesaikan urusan diatas baru kita reward diri dan keluarga dengan makanan enak dan restoren viral. Nampak tak kita mungkin selesa bila gaji masuk je.. Bila dan masuk hujung-hujung bulan terus kena masak nasi goreng dirumah.. 

Hani tak cakap buat benda ini salah, tetapi tak salah kan kalau kita upgrade diri supaya mampu penuhkan impian dan keinginan diri serta keluarga setiap hari.

Bagaimana Nak Mulakan Perniagaan Tanpa Modal @ Modal Rendah


Kita nampak perniagaan boleh berikan kita keuntangan yang cepat dan berpanjangan kalau nak di bandingkan dengan kerja makan gaji. Tetapi ada segelintir daripada kita beranggapan nak memulakan perniagaan modal perlulah besar. SILAP BESAR tau tanggapan seperti ini.

Kenapa Hani cakap SILAP BESAR? Sebabnya Hani mulakan business Shaklee ini dengan modal Rm 65.00 je ( dulu zaman takde GST).

Sekarang nak mulakan business shaklee pun masih modal rendah iaitu hanya Rm68.90 je.

Percaya tak hanya modal Rm65 tue je Hani mampu dapat bonus hampir Rm500 untuk bulan ke-2 selepas Hani join sebagai Pengedar Shaklee. Ini Cash Bonus yang Shaklee bayar hasil belian vitamin Hani. Ini belum termasuk bonus hasil keuntungan setiap produk yang Hani jual.

Bonus Apa Yang Ada Dalam Perniagaan Shaklee?

1) Untung Runcit

2) 

No comments:

Post a Comment