07/01/2018

Rahsia Kurus Dengan Minyak Ikan

Minyak ikan @ Omega Guard Shaklee ternyata mampu melansingkan badan dan menolong mereka yang ingin turunkan berat badan dengan selamat dan tanpa kesan sampingan. 

Bagaimana Omega Guard Bantu Kuruskan Badan 



Berdasarkan satu penelitian daripada Professor Peter Howe yang di buat di Universiti of South Australia menunjukkan bahawa minyak ikan meningkatkan aktiviti olahraga (metabolisme) dalam mengurangkan proses menurunkan berat badan. Atlet yang di berikan vitamin minyak ikan ternyata mampu menurunkan berat badan dengan lebih cepat berbanding dengan atlet yang tidak mengamalkan minyak ikan.

Berdasarkan satu kajian dari Kyoto University, ternyata minyak ikan mampu "menghancurkan lemak" dalam tubuh dengan lebih efisyen, terutama untuk mereka yang berumur 30-40 tahun.


Manfaat Lain Minyak Ikan ( Omega Guard Shaklee )



  1. Kesihatan jantung
  2. Meningkatkan imunisasi
  3. Mengatasi Masalah Radang Sendi
  4. Bersifat anti inflamasi @ Anti-radang
  5. Kehamilan
  6. Kecantikan kulit
  7. Buasir 


Cara Makan Omega Guard Shaklee

  • 1 biji selepas makan tengahari & selepasmakan makan
  • Kanak-kanak (1 biji setiap hari) (mix dalam hidangan dia/picit ke dalam mulutnya) bagi yang dah besar dah boleh telan tu, bagi aje sebiji kepada dia.

Harga Omega Guard


Sebotol Omega Guard Shaklee mengandungi 90 biji dan berharga Rm 141. Untuk dapatkan penjimatan berganda anda boleh daftar sebagai Ahli Shaklee dan layak beli Omega Guard Shaklee dengan Harga Ahli.


PM Admin : Cantik & Sihat

WHatapps / Telegram : 019.376.9503 


Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda.

Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh.

No comments:

Post a Comment