28/01/2018

Vitamin E Bantu Hilangkan Parut Lama dan Baru

Ramai yang mencari vitamin yang mampu hilangkan masalah parut dengan cepat dan berkesan. Sampai ada yang sanggup pergi buat rawatan laser semata-mata hendak dapat keputusan yang terbaik dan cepat.

Jangan tak tahu tanpa rawatan yang mahal pun anda masih mampu kekal cantik dan merawat masalah kulit berparut dengan kos yang murah.

Senang sangat nak hilangkan parut dengan Vitamin E ni.

Vitamin E shaklee dalam bentuk kapsul dan boleh di cucuk dengan jarum.


Hani suka buat masker guna Vitamin E Shaklee, sebab nanti kulit wajah akan rasa lembap dan parut lagi senang nak hilang. Kalau ada jerawat lagi senang jerawat jadi kecut.

Mudah kan..


Lagi 1 Hani akan makan sebiji sehari Vitamin E sebelum tidur..

Senang sangat nak jadi cantik dan jaga kecantikan hehee..

Kalau nak beli Vitamin E boleh terus Contact Hani okay..


PM Admin : Cantik & Sihat

WHatapps / Telegram : 013.943.7330 (Klik je Nombor ini untuk Direct Whatapps Hani)


Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda dan khidmat pengeposan Seluruh Malaysia termasuk Brunei dan Singapore.


Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh.

Pengedar Vivix Kelantan, Pengedar Vivix Kota Bharu, Stokis Shaklee Kota Bharu, Stokis Shaklee Kelantan, Agen Shaklee Kota Bharu, Agen Shaklee Pasir Tumboh

No comments:

Post a Comment