23/01/2018

Vitalea For Children - Multivitamin Terbaik Untuk Anak-Anak Membesar


Sebagai ibu bapa terutama yang bekerja akan risau kalau anak mereka selalu sakit dan demam. Mana lagi nak kena selalu ambil annual leave atau cuti tanpa gaji sebab nak kena jaga anak yang selalu demam.

Bila anak-anak di tinggalkan di taska atau pusat jagaan kanak-kanak kita sebagai ibu bapa tak boleh nak elak untuk anak-anak tidak terdedah dengan jangkitan kuman persekitaran atau daripada orang sekitar.

Sebagai langkah terbaik kita sebagai ibu bapa sangat di galakkan untuk menyediakan keperluan nutrisi terbaik untuk anak-anak. 

Si manja anda yang sedang membesar memerlukan vitamin dan mineral yang mencukupi untuk kesihatan dan tumbesaran optimum mereka tetapi kebanyakan kanak-kanak sangat memilih makanan. 

Usah risau, Vita-Lea® for Children dicipta khas dengan mikronutrien berspektrum luas untuk memenuhi keperluan nutrisi si manja anda.


Kebaikan Vitalea For Child



Kandungan Vitalea For Children Shaklee





Cara Makan Vitalea For Children 


Untuk kanak-kanak yang berumur 4-12 tahun boleh makan 2 tablet setiap hari selepas makan.


Harga sebotol Vitalea for Child adalah Rm111.25





Untuk dapatkan penjimatan lebih Hani sangat galakkan untuk anda daftar sebagai ahli shaklee untuk nikmati harga ahli yang jauh lebih murah.
Hubungi Hani sekarang untuk dapatkan konsultansi yang lebih terperinci.


PM Admin : Cantik & Sihat

WHatapps / Telegram : 013.943.7330 


Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu Kelantan dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda.


Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Kok Lanas, Selising & Pasir Puteh.

Kami turut membuat penghantaran ke Seluruh Malaysia termasuk ke Brunei dan Singapore

Pengedar Vivix Kelantan, Pengedar Vivix Kota Bharu, Stokis Shaklee Kota Bharu, Stokis Shaklee Kelantan

No comments:

Post a Comment