26/01/2018

Testimoni Nutriferon Shaklee


Nutriferon perisai segera untuk tingkatkan sistem imunisasi badan.



Sekarang nie cuaca memang tak menentu, waktu pagi panas terik tapi bila waktu petang tiba-tiba hujan lebat sekali pakej dengan angin kuat. Siapa yang ada masalah asma memang kena sentiasa beringat sebab bila sejuk sakit lelah lagi senang untuk datang menyerang.

Testimoni 1 : Ikhtiar Rawat Bayi Demam Tanpa Ubat






Testimoni 2 : Rawat Demam Tonsil Dengan Cepat





Testimoni 3 : Rasa Nak Demam Terus Telan Nutriferon, Terus Badan Rasa Segar






Testimoni 4 : Rawat Sakit Kayap Dengan Berkesan




Testimoni 5 : Bayi 2Bulan Selsema & Batuk




Testimoni 6 : Masalah Resdung & Alergik Hilang




Nutriferon shaklee adalah satu formula ekslusif dan telah dipatenkan oleh Shaklee dan tiada produk yang akan mempunyai formula seperti shaklee.

Nutriferon adalah penggalak imunisasi ciptaan pakar imum Dr. Yasuhiko Kojima daripada Universiti Tokyo pada tahun 1954. 

Setelah membuat kajian selama 40 tahun ke atas ribuan jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, akhirnya beliau berjaya menemui interferon semulajadi di dunia iaitu Nutriferon. 

Ekstrak daripada 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, Honeysuckle Jepun dan biji plantago mempunyai daya pendorong kepada pengeluaran semulajadi interferon tubuh.

Buat anda yang mempunyai masalah sistem pertahanan badan yang lemah seperti mudah demam, mudah alergik dan yang selalu melancong ke luar negara sangat di galakkan untuk amalkan nutriferon ini.

Nutriferon boleh dijadikan sebagai vitamin mencegah daripada serangan penyakit yang disebabkan oleh virus.


Untuk beli shaklee secara online anda boleh klik gambar di bawah.




Harga sekotak Nutriferon adalah RM181.

Untuk beli Nutriferon dengan Harga Ahli anda sangat di galakkan untuk daftar sebagai ahli shaklee untuk nikmati potongan harga ahli ataupun boleh BELI DISINI.

Hubungi Hani sekarang untuk dapatkan konsultansi yang lebih terperinci.
PM Admin : Cantik & Sihat

WHatapps / Telegram : 013.943.7330 (Klik je Nombor ini untuk Direct Whatapps Hani)


Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda.


Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh.

Pengedar Vivix Kelantan, Pengedar Vivix Kota Bharu, Stokis Shaklee Kota Bharu, Stokis Shaklee Kelantan, Agen Shaklee Kota Bharu, Agen Shaklee Pasir Tumboh

No comments:

Post a Comment