31/01/2018

Alhamdulilah tahun ini dah masuk tahun ke-4 Hani berdaftar sebagai Ahli Shaklee dan merangkap Pengedar Shaklee aktif di kawasan Kota Bharu dan sekitar serta menyediakan khidmat penghantaran ke seluruh malaysia termasuk Brunei, Singapore dan seluruh malaysia dengan cas penghantaran minimun bergantung kepada syarikat penghantaran. 

Mula-mula Hani daftar sebagai ahli sebab nak beli Vitamin Shaklee dengan harga murah iaitu harga ahli. Waktu ini baru habis belajar dan baru start kerja di sebuah syarikat swasta. Jadi bajet nak beli vitamin tak besar sangat, Hani pun daftarlah sebagai ahli shaklee.

Alang-alang dah daftar dan Hani pun ada buat business online kecil-kecilan jual produk macam di toko jamu. Bila decide nak berbisness shaklee Hani terus stop semua business online Hani sebelum ini.

Kenapa Hani stopp?

Sebab bulan kedua Hani buat shaklee dah dapat bonus 3 angka, which is sangat la besar untuk fresh graduate macam Hani yang baru start kerja ini. Nak tunggu bonus daripada company swasta yang Hani kerja dulu macam tak nampak bayang heheheeh..

Waktu ini Hani hanya fokus di medium online iaitu facebook semata-mata.. Dan waktu mula promote tentang shaklee ini Hani terumbang ambing..Padah berdaftar dengan kawan huhuhuhu..


Tapi Alhamdulilah walau kawan Hani tak aktif berbisness,  Hani bersyukur Allah s.w.t takdirkan Hani berada di bawah group yang sangat hebat iaitu iReach. Hani tak pernah rasa terasing dan banyak sangat group coaching yang Hani dapat join di bawah group ini.



Group Besar iReach Family

Gambar di atas ini hanya sebahagian keluarga iReach di salah satu event shakkee, meriah kan group shaklee kami 😁

PELUANG BONUS BESAR DALAM PERNIAGAAN SHAKLEE

Buat mereka yang belum tahu ganjaran hebat menanti para leader yang berjaya dalam business shaklee ini adalah CASH, CAR BONUS & CONVENTION.

1) CASH BONUS

Cash ini Boleh diperoleh melalui 2 cara iaitu untung runcit dan untung daripada minimum point terkumpul setiap bulan iaitu 150uv.

Bila ada bergelar seorang leader makin banyak jenis cash bonus akan dibayar kepada anda, ini sebagai satu penghargaan daripada syarikat kerana para leader sanggup membantu dan kebaikan dan kelebihan produk shaklee.

  1. Personal Bonus iaitu jualan dari ID sendiri
  2. Net Personal Bonus iaitu bonus dari jualan downline
  3. Leadership bonus dari 1st level donwline
  4. Leadership bonus dari 2nd level downline
  5. Leadership bonus dari 3rd level downline
  6. Leadership bonus dari 4th level downline
  7. Leadership bonus dari 5th level downline
  8. Leadership bonus dari 6th level downline
  9. CAR bonus
  10. Coordinator Special Incentive
  11. Key Coordinator Special Incentive
  12. Master Coordinator Specail Incentive




No comments:

Post a Comment