10/07/2014

Atasi Rambut Gugur Dengan Shaklee

Sekali sikat rambut, penuh rambut gugur atas sikit. Belum campur yang gugur ke bilik air sewaktu mandi. Hani rasa ramai yang ada masalah rambut sering gugur, dah pening nak fikir cara terbaik untuj dapatkan rambut lebat, lurus, lembut dan tidak kering serta mengerbang.



Faktor keguguran rambut sering terjadi adalah disebabkan oleh beberapa perkara seperti kekurangan vitamin dan mineral, pengaruh hormon, menggunakan shampoo yang mengandungi banyak bahan kimia.

Pemakanan yang seimbang merupakan kunci utama untuk kekal sihat dan cantik. Cantik bukan hanya sekadar kulit wajah, tapi dari hujung rambut sampai hujung kaki cantik. Baru suami tengok hari-hari jatuh hati :P

Shaklee menyediakan produk penjagaan rambut yang terdiri daripada makanan tambahan dan juga penjagaan luaran seperti shampoo, pelembap dan lain-lain.

Jom kita review kebaikan set penjagaan rambut shaklee yang di gemari ramai nie. Semua produk shaklee semulajadi, maka amat sesuai untuk amalkan set penjagaan rambut shaklee sekiranya anda tercari-cari produk rambut berunsurkan semulajadi bebas bahan kimia. 


Memperkenalkan set asas penjagaan rambut shaklee. 

Kekurangan Zinc menyebabkan rambut mejadi cepat putus dan menyebabkan keguguran rambut. Tubuh manusia memerlukan 15-50mh zinc sehari. Kebaikan Zink kepada rambut untuk pertumbuhan tisu dan pembaikan tisu yang rosak, mengekalkan kelenjer merembes minyak yang melekat pada folikel rambut sekaligus mengurangkan risiko rambut gugur. 

2) B-Complex
Salah satu vitamin yang terkandung dalam B-Complex adalah Biotin atau di kenali sebagai vitamin H (vitamin rambut). Ini kerana ia mengalak pertumbuhan rambut dan menghalang rambut daripada gugur. Biotin bertindak dengan memetabolismekan asid lemak yang menjana pertumbuhan dan pembaikan folikel rambut. 

3) Prosante Set
Set penjagaan rambut daripada bahan-bahan semulajadi supaya kulit kepala bebas daripada unsur bahan kimia. Ujian klinikal telah dijalankan dan hasilnya menunjukkan penjagaan rambut Prosante mengurangkan jumlah rambut gugur sewaktu disikat, meningkatkan ketebalan rambut dan mengurangkan kerosakan untuk semua jenis rambut. 

Harga bagi Set Rambut Gugur Shaklee dan Cara menggunakan secara berkesan dan jimat akan di berikan secara ekslusif buat pelanggan saya ;)

Cara Untuk Dapatkan/Beli Produk Vivix  Shaklee?
_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment