09/07/2014

Hentikan Ketagih/Tabiat Merokok Dengan Vivix Shaklee


Pergi kedai mamak mesti pening kepala sebab asap rokok yang berkepul-kepul. Saya antara orang yang akan pening kepala bila terhidu asap rokok. Yang pelik kenapa si perokok nie hisap rokok macam makan aiskrim. Naik hairan pulak saya. 

Kalau ikut kajian orang di sekeliling perokok yang akak lebih terdedah kepada bahaya asap rokok. Cuba bayangkan bayi yang sedang membesar telah didedahkan dengan asap rokok dari orang sekeliling seperti ayah bayi sendiri yang hisap rokok. Mungkin ada yang terlupa kesan asap rokok boleh menyebabkan bayi dalam kandungan menjadi cacat. Begitu kuat aura negatif rokok. Tapi kenapa masih ada penggunanya??

Kita selalu kecoh kalau ada makanan mempunyai unsur b*b*,tapi rokok nie memang sudah terang lagi bersuluh di fatwakan haram. Haram sebab memudaratkan si perokok juga orang sekeliling. 

Dan sebagai salah seorang wanita dan InsyaAllah bakal ibu, pasti saya tak ingin suasana rumah dengan bau asap rokok. Disini, hani nak cadangkan supplement untuk anda boleh hadiahkan kepada suami/abang/adik/ayah yang ketagih merokok. Sehari kalau tak habiskan 1 kotak rokok tak lengkap hidup.

Sebelum itu, hani nak share perbelanjaan seorang perokok dalam sebotal. Berapa jumlah yang telah di bakar demi sebatang rokok.

RM12(average harga sekotak rokok) x 30(sebulan) = RM360

Ini total sebulan kalau yang jenis merokok 1 kotak sehari, yang jenis sehari 2 kotak, adoii. Lagi baik kalau kita bagi duit itu belanja anak-anak makan ke, beli baju ke. Tak pun simpan dalam bank, sebagai pelaburan hari tua. 

Jadi hari ini hani nak kongsi kebaikan vivix yang mampu menghilangkan ketagih merokok. Macam kita tahu ketagih merokok susah untuk di bendung. Seperti bila terjebak dengan dadah, sekali terkena susah nak patah balik. Begitu juga merokok, bila dah terbiasa merokok memang susah nak berhenti. Yang pelik waktu bulan puasa boleh pulak tahan lebih daripada 10jam tak merokok hehe

Hani nak share 1 testimoni daripada seorang pelanggan yang beli vivix untuk dihadiahkan kepada ibunya. Ibu beliau seorang perokok dan sudah mula merokok sewaktu zaman mudanya lagi. Sekarang umur ibu beliau sudah memasuki 64tahun. 

Alhamdulilah selepas 1 minggu minum vivix, bila ibu beliau sudah seminggu tak sentuh vivix. Ini kerana bila merokok, rokok itu rasa pahit seperti hempedu
Gembiran yang sangat customer nie. Yela, mesti kita nak yang terbaik buat ibu ayah kita. Dah berhenti merokok antara langkah kita menjaga kesihatan diri dan orang sekeliling. 

Di bawah nie, ada lagi perkongsian testimoni berkenaan minum vivix untuk hentikan tabiat merokok. 


Jom kita tonton video dibawah, bagaimana abang nie dah merokok seawal usia 14tahun..

Tapi bila usia makin meningkat, terfikir kesan buruk asap rokok kepada orang sekeliling terutama anak-anak, membuatkan saudara ini berazam untuk berhenti merokok.

Tetapi sayang, walau dah berazam dan beriktiar dengan pergi ke klinik berhenti merokok untuk 3-4 kali tetapi masih gagal.

Saksikan kisah penuh, bagaimana saudara ini berjaya sepenuhnya untuk berhenti merokok dalam tempoh tidak sampai sebulan.

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.


Harga sebotol vivix sangat tidak mahal, hanya RM380 sebotol. Tahan hampir 2 bulan. Berbaloi sangat.


Cara minum vivix pun senang, hanya 1 sudu kecil setiap hari. 

Cara Untuk Dapatkan/Beli Produk Vivix  Shaklee?
_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment