07/07/2014

Testimoni Vivix : Sembuhkan Penyakit Kanser @ Cancer Hampir 99%

Setiap penyakit pasti ada ubatnya, kecuali mati itu pasti. Andai ada yang terkena penyakit yang merbahaya dan sukar di rawat seperti kanser, usah lah berputus asa. Jalan Allah itu luas untuk kita berusaha mencari penawar. Yakinlah pertolongan Allah s.w.t itu pasti dan tepat pada waktunya. Kita sebagai hamba yang lemah lagi kerdil di nasihatkan untuk tidak berputus asa dan sentiasa mencari jalan dan usaha untuk merawat setiap penyakit yang datang. 

Disini, Hani nak kongsikan pengalaman pengguna Vivix Shaklee bagi melawan serangan kanser. Kanser seperti yang kita tahu, walau kita buat pembedahan peratusan untuk sembuh adalah tipis. Ini kerana sel-sel kanser akan kembali aktif selepas pembedahan.

Tapi dengan kuasa Allah dan asbab (sebab) mengamalkan tonik ajaib shaklee iaitu vivix ada pengguna yang di kesan menghidap kanser tahap 3 sembuh setelah sebulan minum Vivix. Syukur kepada Allah, 

Jadi,harinie Hani nak kongsikan himpunan testimoni kanser yang dapat di rawat/sembuh setelah mengamalkan supplement dari shaklee. Semoga sedikit pengkongsian ini mampu beri semangat dan peluang untuk kembali sembuh cerah.

  • Testimoni pertama adalah dari penghidap kanser payudara stage 4. Ini merupakan perkongsian dari pelanggan Puan Ainul Fadzillah. 
  • Setelah mengamalkan Vivix kanser itu telah mengecut. SubhanaAllah & Alhamdulilah



  • Testimoni kedua, di kesan menghidapi kanser stage ke-3 selepas seminggu berkahwin. Allahuakbar. Tapi, alhamdulilah setelah sebulan consume vivix pesakit ini telah bebas kanser. 


  • Ini perkongsian daripada Puan Sujaihah, dimana mama kepada pelanggan beliau menghidap kanser rahim serius dan perlu dibedah dengan segera. Syukur beliau di pertemukan dengan vivix dan berusaha untuk beriktiar dengan vivix shaklee. Setelah follow up dengan docto, doctor sendiri terkejut kanser beliau telah sembuh sepenuhnya. Alhamdulilah. 



Manfaat Vivix Yang Bantu Merawat dan Mencegah Kanser 


Kandungan utama dalam vivix adalah Resveratol yang boleh di peroleh melalui buah-buahan seperti anggur merah. Resveratol bertindak sebagai agen pertahan dari serangan penyakit. Dan melalui kajian, ia bertindak sebagai anti-oksidan dan anti-radang. 

Tak kira apa sekali dugaan yang Allah berikan untuk kita melawan penyakit, yang penting sekali kita perlu berusaha untuk beriktiar. Bukan bertawakal sebelum berusaha. Setelah berusaha InsyaAllah akan ada sinar kegembiraan buat kita. Kalau nak tengok pelangi yang cantik perlu tunggu hujan turun. Kemanisan akan lebih terasa bila kita berusaha untuk melawan halangan(penyakit)


Dengan pembelian 2 botol vivix di atas 1 resit anda layak untuk dapat freemembership bernilai RM65.00 dan bonus yang akan di kreditkan ke akauan anda pada bulan seterusnya. 

Bila dan ada keahliaan shaklee,senanglah anda untuk beli sebarang produk shaklee pada harga ahli dan merasa tawaran harga runtuh waktu promosi bulanan shaklee. 

Hubungi saya untuk dapatkan Cara Makan Vivix , Cara Jimat dan Berkesan 

Cara Untuk Dapatkan/Beli Produk Vivix  Shaklee?
_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.


No comments:

Post a Comment