06/07/2014

Manfaat Vivix Shaklee Dalam Melawan Dan Merawat Kanser

Kanser merupakan antara penyakit yang digeruni kerana mampu menjadi penyebab kematian seseorang.  Di Malaysia, bilangan mereka yang meninggal disebabkan penyakit kanser meningkat saban tahun.

Disini, hani nak kongsikan satu produk yang diyakini ramai mampu menyembuhkan dan memberi peluang cerah kepada insan yang sedang bergelut dengan penyakit kanser ini. Setiap yang berlaku dengan izin Allah, InsyaAllah setelah kita berusahan (makan vivix) mana tahu penyakit kita akan sembuh. 

Kanser Boleh Dicegah / Sembuh Setelah Minum Vivix Shaklee?? 


Kandungan utama dalam vivix adalah Resveratrol yang di percayai mampu merencatkan pertumbuhan sel-sel kanser secara signifikan. Jika dahulu,kandungan resveratrol hanya di temui dalam wain merah yang tinggi antioksidan tetapi kini Resveratrol boleh didapati dalam minuman sirap shaklee. atau dikenali sebagai Vivix Shaklee. 
Yang lagi menggembirakan kandungan Resveratrol di dalam vivix adalah 100 kali ganda lebih tinggi jika di bandingkan dengan wain merah. 

Kajian Yang Membuktikan Vivix yang Mengandungi Resveratrol Mampu Mencegah/Melawan Kanser. 
  • 2011 (Annals of The New York Academic of Sciences ) menerusi kajiannya melaporkan Resveratrol mempunyai anti-kanser.
  • 2011 (FACEB Jurnal) kajiannay membuktikan Resveratrol mampu mencegah sel kanser payudara daripada membesar.
  • 2008(Universiti of Nebraska) menjalankan kajian dan mendapati resveratrol berjaya menghalang estrogen daripada bertindak balas dengan DAN dan menyebabkan kanser. 
  • 2012 ( University of Florida) menunjukkan resveratrol mempunyai sifat anti-carcinoganic yang mampu menghalang sel normal menjadi sel kanser. 
Bagaimana Vivix Bertindak untuk Melawan Sel-sel Kanser ?


Vivix bertindak dengan membaiki dan merawat sel-sel DNA yang telah rosak di sebabkan kanser. Sel-sel ini di baiki supaya signal sel dapat di proses dengan betul. Semakin lama anda minum vivix semakin berkurang sel-sel yang rosak dan InsyaAllah anda akan bebas dari kanser.
Walau apabila sudah disahkan sembuh, anda di galakkan untuk tidak berhenti daripada mengamalkan vivix kerana khasiat vivit terlalu banyak. 

Untuk testimoni pesakit yang telah sembuh setelah consume vivix, InsyaALLAH saya akan share di entry lain :)

Cara Untuk Dapatkan/Beli Produk Vivix  Shaklee?
_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment