10/07/2014

Supplement/Vitamin Untuk Kesihatan Lelaki


Selalu kita lihat wanita yang selalu beli vitamin untuk kesihatan. Tanpa kita sedar sebenarnya lelaki juga memerlukan makanan tambahan untuk kekal sihat dan cergas. Seperti kita tahu lelaki merupakan tulang belakang sesebuah keluarga. Penat bekerja, menguruskan keluarga sampai terlupa kesihatan diri sendiri. 

Perkara penting kebanyakan lelaki menghisap rokok dan sangat penting untuk mereka mengantikan kembali nutrien yang telah hangus di sebabkan setiap sedutan asap rokok. 

Kepentingan Supplement Buat Lelaki.
  • Mengelak masalah mati pucuk
  • Meningkat kuantiti sperma
  • Mengembalikan tenaga kelakian 
  • Elak cepat penat dan letih
  • Menjaga kesihatan kulit muka dan wajah.
Set ini akan bantu lelaki kekal aktif selain menjaga kesihatan sistem prostat lelaki. Selain itu set ini merangkumi kesihatan optimun. Cergas sihat dan handsome. Pakej lengkap untuk sentiasa awet muda 


Omega guard mengandungi 330mg asid lemak omega 3 dalam setiap kapsul. Omega 3 sangat bagus untuk jantung. Asid lemak omega 3 membantu mengekalkan tekanan darah dan paras trigliserida yang rendah mengurangkan denyutan jantung yang terlalu laju. 

Merupakan antioksidan yang paling popular. Vitamin E membantu mengurangkan risiko penyakit mata, jantung, kanser, alzheimer. 

Kandungan Zinck dalam sistem prostat lelaki 10 kali ganda daripada organ lain. Kandungan zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Kekurangan zinc boleh menyebabkan masalah kematangan organ seks, kemerosotan fungsi seksual. 

Cara Untuk Dapatkan/Beli Set Kesihatan Optimun Lelaki  Shaklee?
_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment