22/07/2014

Memandu Pulang Ke Kampung Dengan Bertenaga Dan Tidak Penat

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua.

Minggu depan dan raya. Anak-anak perantau mesti tak sabar nak balik beraya di kampung halaman masing-masing. Merasa keenakan lemang, ketupat, rendang, aneka biskut raya. Amboii kecur mulut, dah la entry ini di tapi waktu tengah puasa. 


Di kelantan sahaja, hampir 1 juta kenderaan yang akan masuk sempena cuti hari raya. Boleh bayangkan tak macam mana kesesakan sepanjang jalan dari KL ke Kelantan. Lenguh-lenguh badan dalam kereta, letih kaki, mata sebab nak kena fokus. 

Jadi, hani nak cadangkan makanan tambahan supaya perjalanan balik kampung anda cergas, tidak penat dan selamat sampai ke destinasi. InsyaAllah.

Disini hani nak share supplement shaklee yang korang boleh makan untuk bekalkan tenaga sepanjang pemanduan. Bila badan cergas, kita boleh memandu dalam keadaan fokus dan tiada tekanan.


  • Mengurangkan masalah lenguh-lenguh badan, sakit belakang sepanjang pemanduan.
  • Merupakan pil kalsium yang mengandungi Magnesium dan Vitamin D. Magnesium membantu kita dapatkan tidur yang lebih lena setelah penat melalui perjalanan panjang sepanjang hari. 
  • Bagus untuk mereka yang mempunyai masalah gastrik, kerana kalsium bbersigat neutral mampu meneutralkan asid dalam perut.

2) Performance Drink


  • (perisa natural orange): – Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. 
  • Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah. 
  • Membantu mengelakkan rasa dehydrate akibat kurang minum air ketika sedang berpuasa. Terbukti secara klinikal mampu menyokong tahap hidrasi berbanding air.


  • (perisa natural vanilla) : – Membekalkan tenaga & memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Menyediakan tenaga yg berkekalan dan membantu menahan rasa lapar menerusi bekalan sumber tenaga yg konsisten.
Walau kita di bolehkan untuk berbuka untuk perjalanan jauh, tak salah kita cuba berpuasa penuh dan berikhtiar untuk dapatkan tenaga dengan makanan tambahan. Bila badan cergas, rasa mengantunk pun kurang. 

Set ini boleh di ambil oleh seisi keluarga,tetapi sebelum itu anda kena refer kepada SID bertauliah seawal umur berapa boleh consume supplement shaklee ini.


Cara Untuk Dapatkan/Beli Set Cergas, Bertenaga Shaklee?

_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.




No comments:

Post a Comment