06/07/2014

Rawat Kencing Manis dengan Vivix Shaklee

Penyakit kencing manis di malaysia sudah semakin membimbangkan dan kadar ini semakin meningkat setiap tahun. Mungkin penyebab utama adalah gaya pemakanan rakyat malaysia dan amalan hidup yang tidak seimbang penyumbang kepada faktor penyakit kencing manis semakin meningkat.


Pesakit diabetes berdepan dengan risiko kesan daripada penyakit ini untuk jangka masa panjang. Antara kesannya adalah :

BUTA

Jantung


Kerosakan sel, Luka lambat sembuh


Menghidap penyakit kencing manis bukan bermakna anda takperlu menjaga kesihatan dan berputus asa untuk melawan penyakit ini untuk terus menjadi semakin teruk.

Ikuti setiap nasihat yang doktor anda berikan dan sentiasa makan ubat pada waktu yang tepat. 

Di sini, saya ingi mencadangkan makanan tambahan daripada shaklee bagi membantu anda kembali sihat dan bebas daripada masalah diabetis.

Vivix Shaklee Bantu Merawat Penyakit Kencing Manis


  • Vivix membantu membaik-pilih sel-sel dalam badan yang telah rosak. Dalam sehari, hampir sejuta serangan berlaku yang merosakkan sel DNA manusia. Dan Vivix merupakan satu-satunya supplement yang boleh dan mampu menebusi DNA manusia sekaligus merawat dan membaiki sel-sel DNA yang telah rosak dan melindunginya. 
  • Ramuan vivix mampu meningkatkan pembentukan mitokondria dan meningkatkan peningkatan tenaga dalam badan.
  • Vivix bantu melambatkan kerosokan sel-sel dalam badan. 

Kandungan Ramuan Dalam Vivix Shaklee
Didalam vivix terdapat ramuan yang dikenali sebagai resveratol yang di peroleh daripada buah anggur muscadine serta knotweed jepun. (Selain ramuan asas yang lain seperti purple corrot dan elderberry)

Apa Keistimewaan Resveratrol?
Resveratrol ialah satu jenis phenol semulajadi yang wujud di dalam tumbuhan anggur terutamanya jenis muskat dan anggur kulit merah serta Knotweed Jepun.
Kajian saintifik menunjukkan resveratrol sangat memainkan peranan dalam memanjangkan usia kerana ia dapat melawan penuaan pada tahap sel

Bagaimana Resveratrol Membantu Masalah Diabetes ?

1. Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin.
Rintangan insulin adalah satu daripada faktor penyumbang utama diabetes. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes.

Apabila tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan keluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Jadi resveratrol pula mampu meningkatkan sensitiviti tubuh kita terhadap insulin oleh itu mengurangkan amaun insulin yang diperlukan untuk mengawal aras gula darah.

2. Mengaktifkan enzim yang sangat berkuasa dalam tubuh kita.
Untuk mencegah atau menyembuhkan diabetes, satu enzim iaitu dikenali sebagai enzim SIRT1 mestilah di aktifkan yang mana enzim ini bertanggungjawab terhadap rembesan hormon insulin dan tahap sensitivitinya.

Testimoni Pesakit Diabetes Yang Sembuh Setelah Minum Vivix Shaklee
Menghidang diabetes lebih 10 tahun dan bacaan gula dalam darah 15. Setelah amalkan vivix gula menurun kepada 4.8
akibat diabetes, masalah buat pinggan terjejas, menjadi rabun dan perlu jaga pemakanan. Tapi Alhamdulilah setelah makan vivix kesihatan kembali normal


Nilai sebuah kesihatan amatlah bernilai jika di bandingkan dengan wang ringgit. Lagi-lagi kalau kita melihat kesihatan mak ayah yang mempunyai pelbagai penyakit. Berikhtiarlah dengan shaklee, InsyaAllah kesihatan akan kembali baik 

Cara Untuk Dapatkan/Beli Produk Vivix  Shaklee?
_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_

Untuk urusan pembelian dan pertanyaan produk, boleh hubungi hani ye :)


*produk ini bukan bertujuan untuk merawat,menyembuh,  mencegah atau mendiagnosis penyakit. sila berjumpa dengan doktor pakar untuk sebarang masalah kesihatan.

Info lebih lanjut boleh hubungi Hani, seperti di bawah:

Berminat untuk mendapatkan produk shaklee?
Berminat untuk  menjadi ahli sah shaklee??
Boleh contant Hani untuk penerangan yang lebih detail.

Order/pertanyaan boleh sms/whsp hani : 019-3769503
ID:987331 - SITI NURANI YAACOB
FACEBOOK PAGE : Hani Health Shop
FACEBOOK: Nurani Yaacob

Penghantaran / Cash On Delivery (COD) di sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pasir Tumbuh, Peringat, Melor, Selising dan Pasir Puteh
Pos ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak via Poslaju @CityLink@GDex.

No comments:

Post a Comment