18/12/2017

Cara Hilangkan Parut Dengan Mudah, Cepat & Berkesan

Kulit berparut memang satu mimpi ngeri lagi-lagi kalau size parut besar, banyak dan terletak di tempat yang senang di lihat seperti wajah.

Biasa kulit berparut di sebabkan beberapa sebab seperti :


  • Jerawat
  • Luka sebab jatuh atau kemalangan
  • Chicken Pox
  • Stretch Mark
  • Luka Bersalin Czer/Pembedahan
  • "Demam Bertih"
  • Campak
  • Kudis

Hani sendiri ada pengalaman trauma dengan parut. Maklumlah umur dah 27 tahun baru kena "Chicken Pox". Well, perempuan dan parut adalah musuh ketat. 
Walau Hani tahu shaklee mempunyai produk hebat yang boleh bantu atasi masalah parut jerawat serius, tapi masih lagi wujud kegusaran di hati. Nampak tak besar sangat impak parut kepada wanita.

Bagaimana Parut Boleh Terjadi?

Apabila kulit kita luka, tisu parut akan terbentuk di sekitar kawasan luka bagi membaiki dan melindungi bahagian luka. Tetapi malangnya dalam sesetengah keadaan penghasilan tisu parut tidak terkawal dan membesar melebihi luka sedia ada yang menyebabkan "keloid" terbentuk. 

Bagaimana Vitamin E Bantu Pudarkan Parut?



Buat anda yang memang tercari-cari produk yang mampu atasi masalah parut, vitamin E adalah pilihan yang tepat dan terbaik.Vitamin E memang di akui mempercepatkan proses pembentukan sel.

Bila sel cepat terbentuk mudahlah untuk menggantikan sel parut tadi kepada sel sihat.

Jenama Vitamin E Terbaik Untuk Parut?


Dipasaran memang terdapat banyak jenama vitamin E. 

Bagaimana nak kenalpasti Vitamin terbaik dan mampu bertindak dengan cepat ke atas badan?

Kelebihan Vitamin E Complex jenama Shaklee mengandungi Vitamin E d-alpha tocopherol acetate selain lengkap dengan Selenium


Selenium membantu dalam penyerapan Vitamin E dalam badan.

Vitamin E Complex juga datang bersama "grape seed" yang mana ia mengandungi antioksidan 20kali ganda lebih hebat daripada Vitamin E lain.

Grape Seed mengandungi Oligomeric Proanthi Cyanidin yang sangt bagus dalam membantu kulit lebih anjal dan awet muda malah bertindak sebagai anti-kanser.

Vit E Complex adalah 100% semulajadi tanpa pewarna, pengawet dan perasa tiruan.





==============================

PM Admin : Cantik & Sihat

WHatapps / Telegram : 019.376.9503 


Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda.

Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh.







No comments:

Post a Comment