09/12/2017

Rawat Asma Kronik dengan Bantuan Vivix Shaklee



Asma atau lelah adalah penyakit saluran udara jangka panjang yang kronik. Ia boleh menyebabkan nafas berbunyi, sesak nafas, ketat dada dan batuk.

Ciri utama bagi penyakit ini adalah pencerutan saluran udara dalam paru-paru yang berpunca daripada inflamasi dan menyebabkan pesakit sukar bernafa.

Asma bukan seperti penyakit alahan lain iaitu seperti rinitis dan ekzema, asma berkait dengan faktor genetik dan alam sekitar.
Batuk yang berterusan tanpa demam terutama pada waktu malam dan awal pagi serta cuaca yang sejuk merupakan petanda anda penghidap asma kronik.
Antara punca yang boleh menyebabkan serangan asma adalah Alergik seperti habuk, bulu haiwan dan debunga.
Punca lain berkaitan dengan asap rokok serta kimia di samping perubatan, seperti contoh aspirin serta kegiatan fizikal.
.
.
.

Jom dengar pengalaman Akmal, seorang pesakit asma kronik yang terpaksa bergantung nyawa pada inhaler. Sudah hampir 20tahun Akmal menderita sakit asma dan serangan asma datang tanpa mengira masa. Setiap bulan pasti Akhmal berkunjung ke hospital untuk mengambil Nebulizer.

Ingin ketahui kisah lanjut Akhmal yang berjaya bebas daripada sakit asma? Jom tonton video di bawah.

Rawatan Asma Kronik? Inhaler Bukan Kawan Baik Dia Lagi from iReach HD on Vimeo.


Rawatan Terbaik Untuk Sakit Asma 


  • Vivix : Meningkatkan sistem imun tubuh, mengurangkan keradangan, melapangkan salur pernafasan, Resveratrol yang terdapat di dalam vivix telah terbukti mampu mengurangkan pertumbuhan sel tumor di paru-paru.
  • Omegaguard : mengurangkan keradangan, meningkatkan sistem imun tubuh. Mengurangkan serangan asma dan melapangkan saur pernafasan.
  • Sustained Release Vita-C Plus : membantu meningkatkan sistem imun dan melawan infeksi.Vitamin mempunyai sifat anti-histamin yang membantu mengatasi masalah penghasilan histamin dalam tubuh yang keterlaluan.
  • Nutriferon : meningkatkan sistem imun tubuh dengan mencetuskan penghasilan interferon semulajadi dalam tubuh. Ia membantu mengurangkan dan menghalang simptom asma.
  • Garlic Complex : Membantu menguatkan sistem pertahanan badan terhadap alergi-asma atau infeksi paru-paru. Jika anda terkena serangan asma, pengambilan garlic dalam kuantiti yang banyak insyaAllah sangat membantu.
  • Ostematrix : Kalsium dan magnesium mempunyai sifat-sifat anti-asma yang membantu merehatkan saluran pernafasan.

No comments:

Post a Comment