20/12/2017

Testimoni Set Resdung Shaklee

Perkongsia sebenar dari facebook Cik Nurliyana,

"YANA TAK SANGGUP BIAR RESDUNG AYAH MAKIN TERUK πŸ˜’
Abah disahkan ada resdung beberapa bulan lalu. Rawatan ke klinik, ubat farmasi semua kami dah cuba, tapi takde hasil. πŸ˜­
Jadi Yana cadangkan 1 vitamin untuk abah. Yana minta abah ambil Pil Kuning. Pil kuning tu ada Vitamin B. Yana ada terbaca Vitamin B baik untuk resdung. 
Alhamdulillah!
Lepas seminggu abah amalkan pil kuning ni, habis semua lendir-lendir resdung abah keluar dari hidung. Lepas tu abah cakap abah memang rasa lega! 
Dan abah pun dah kembali ceria! πŸ˜‚ Dah perlu dah nak telan macam-macam ubat. 
Yana bersyukur sangat pil kuning ni mampu buat masalah resdung abah bertambah baik. Abah selesa, Yana pun seronok! 
Anak mana yang tak risau bila tahu orang tuanya sakit. Bagi yana, Yana bertanggungjawab cari ikhtiar untuk masalah abah Yana ni. 
Yana tak mintak banyak, cukup lah kalau mak abah Yana sihat dan Yana masih mampu lihat mereka tersenyum. Kerana sekali keramat kita hilang, selamanya takkan kembali. πŸ˜₯
TAG KAWAN KAWAN KORANG YANG MANA MASIH ADA MAK AYAH. "



Testimoni Set Resdung Shaklee

No comments:

Post a Comment