26/12/2017

Kebaikan Vitamin E Untuk Lelaki

Jarang orang bercerita keperluan Vitamin E untuk lelaki.

Biasa mereka yang contact Hani untuk beli Vit E adalah untuk masalah pudarkan parut dan merawat masalah kulit kering.

Jangan tak tahu Vitamin E antara Vitamin yang terkandung dalam Set Kesuburan Shaklee.

Vitamin E bukan terhad untuk golongan yang ingin jaga kecantikan sahaja tetapi Vitamin E turut membantu dalam meningkatkan kesuburan pasangan suami isteri.


Vitamin E Shaklee merupakan vitamin E yang paling lengkap di antara vitamin E lain yang terdapat di pasaran.  Vitamin E dari Shaklee ini mengandungi Selenium dan berteraskan kepada sumber semulajadi yang diesktrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan di gabung pula dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta) serta di buat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E.  

Untuk pengetahuan anda Vitamin E Shaklee ini sangat baik untuk golongan lelaki. Rugi jika anda ingin menjadi lelaki perkasa jika anda tidak mencubanya.  

Kebaikan Vitamin E Shaklee Untuk Lelaki 

  • Mempertingkatkan kemampuan Reproduktif di mana terdapat kajian yang mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif
  • Membantu meningkatkan pengeluaran sperma dengan bertindak sebagai agen yang memekatkan air mani 
  • Membantu meningatkan keperkasaan seksual lelaki 
  • Membantu memberi tenaga yang lebih 
  • Membantu untuk menghangatkan hubungan intim bersama pasangan 
  • Mengelakkan MATI PUCUK 

PM Admin : Cantik & Sihat

WHatapps / Telegram : 019.376.9503 


Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda.

Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh.

No comments:

Post a Comment