05/12/2017

Cara Terbaik Merawat Gout



APAKAH ITU GOUT?
Gout dan sakit sendi sering dihidapi oleh kaum lelaki dalam lingkungan usia antara 30 hingga 60 tahun.

Gout adalah sejenis penyakit disebabkan asid urik berlebihan di dalam badan. Ia adalah salah satu penyakit yang paling lama dihidapi manusia sejak zaman dahulu kala lagi. Pada masa dahulu gout boleh menyebabkan kemudaratan dan kecacatan. Namun, kini dengan kemajuan dalam bidang perubatan, gout boleh dikawal.

APAKAH PUNCA GOUT?
Gout ni boleh disebabkan beberapa faktor. Antaranya sebab faktor genetik (keturunan), pemakanan dan masalah buah pinggang.

Gout juga dikelaskan sebagai sebahagian dari penyakit artritis yang dikelaskan sebagai penyakit metabolik akibat asid urik yang berkumpul di bahagian sendi dan tisu lembut di sekeliling sendi terutamanya di bahagian kaki dan mengakibatkan kesakitan.

Bila asid urik di mendap, lama-kelamaan akan jadi hablur garam. Hablur ni lah yang mencetuskan rasa sakit sendi tu

Bagaimana Vivix Dapat Membantu Penghidap Sakit Gout?





Gout jadi disebabkan oleh bengkak atau inflamasi disebabkan oleh pembentukan kristal monosodium urate (MSU) . Ini terjadi sebab tingginya kandungan serum urate. Dalam rawatan sakit gout kronik, memang tak ada ubat yang betul-betul menyembuhkan lagi.

Tapi masih ada cara untuk mengelakkan sakit ini bertambah teruk, iaitu dengan mengamalkan pengambilan resveratrol. Terdapat kajian juga menyatakan bahawa resveratrol dapat menurunkan kadar asid urik dalam badan.

Rujuk sini :


                                            

Vivix mengandungi resveratrol. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL!

Testimoni Vivix Untuk Cegah Gout Berulang


Berikut merupakan testimonial yang mana beberapa penghidap sakit gout memang mendapat kesan yang sangat baik dengan mengamalkan vivix. Sesungguhnya testimonial-testimonial berikut memang merupakan pengalaman hebat yang dialami pengguna vivix.

Sakit Gout Hilang Selepas minum Vivix



Bacaan Asid Urik Turun setelah minum Vivix




Bebas Pillkiller setelah minum Vivix, dan tak perlu makan ubat gout lagi.




Dah tak perlu pakai tongkat lagi, sakit gout serasi dengan vivix



Sekiranya anda mengalami masalah seperti di atas dan ingin dapatkan Vivix, harga sebotol adalah RM 475. Namun, pada bulan ini ada PROMOSI HEBAT!!! Dan ini adalah BULAN TERAKHIR PROMOSI TWIN PACK ini, jadi jangan lepaskan PELUANG KEEMASAN ini ye. Rugi sangat!

Dengan setiap pembelian TWIN PACK anda akan dapat:

  1. PERCUMA KEAHLIAN seumur hidup
  2. HARGA VIVIX pada harga ahli dan jimat lagi 5%
  3. PERCUMA PENGHANTARAN ke seluruh Malaysia
  4. CASH BACK pada bulan depan

Hubungi Hani Sekarang juga untuk dapatkannya! 


Hani akan berikan anda konsultasi Ekslusif agar kesan optimum akan anda perolehi dengan pengambilan Vivix ini

No comments:

Post a Comment