15/12/2017

Pengalaman Atasi Masalah Jerawat Serius Hanya Dengan Set Kulit Shaklee - ESP , Alfafa dan Vitamin C

Jadi wanita memang automatik akan obses nak lihat kulit wajah sendiri putih bersih ala-ala wanita korea. Kalau di Malaysia nie boleh tengok kulit Auntie-auntie Chinese. Memang kulit nampak sihat dan bersih je.. Paling penting nampak tegang je.. Jangan kata diorang buat botok sebab biasanya kulit yang di cucuk tak sama asli dengan kecantikan natural.

Rahsia orang chinese semestinya banyakkan minum air kosong dan makan serat seperti buah dan sayuran. Dan diorang suka sangat minum teh herba berbanding dengan orang melayu yang lebih suka teh terik hehehehe..

Gaya hidup sangat mempengaruhi tahap kesihatan kita. Bila sel-sel badan sihat barulah luaran akan nampak sihat dan cantik juga. Setuju kan?
.
.
.
Untuk dapatkan kulit mudah dan sehalus bayi bukannya susah. Jom Hani bongkarkan rahsia minuman soya ESP untuk bantu pulihkan wajah breakout, pudarkan parut jerawat, seratakan tone wajah dan kekalkan kejelitaan asli.
.
.
Hani sendiri ada sejarah kulit wajah berjerawat..Kalau sesetengah orang jerawat hanya akan muncul bila hormon tak stabil seperti time period. Tapi jerawat di wajah Hani ini akan selalu muncul terutama sekali di sekitar dahi dan bawah dagu. Yang paling ketara adalah di sekitar dahi.
.
.

Apa Cara Paling Berkesan Untuk Hilangkan Jerawat dan Parut Jerawat?


Hani mulakan dengan proses detok dahulu iaitu detok dengan Alfafa Complex Shaklee. Mula-mula makan Alfafa memang jerawat makin galak naik, dah macam cendawan tumbuh selepas hujan.. Hani tetap konsisten makan supplemen Shaklee iaitu Alfafa dan Hani gandakan pengambilan air kosong.. Sehari memang wajib paling kurang kena habiskan 3 liter air kosong

Detok sememangnya elemen yang sangat penting bagi memastikan badan dapat menerima/menyerap nutrien daripada vitamin dan makanan harian.

Testimoni SET KULIT SHAKLEE


Testimoni Esp, Vitamin C & Vitamin E Shaklee






Testimoni ESP & Vitamin C Shaklee


Set ini bukan sahaja sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti berjerawat, berparut, liang pori terbuka dan kulit berminyak serta kering malah sesuai juga untuk mereka yang sedang tercari-cari supplemen untuk penjagaan wajah secara dalaman.

Hani harapkan dengan sedikit perkongsian daripada Hani hari ini dapat membantu anda menyelesaikan masalah kulit wajah, yang takde masalah kulit pun masih boleh makan set vitamin ini.  


UNTUK INFO & ORDER

==============================

PM Admin : Cantik & Sihat

WHatapps / Telegram : 019.376.9503 


Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kota Bharu dan kawasan sekitar, pihak kami turut menyediakan perkhidmatan penghantaran Vitamin Shaklee ke tempat anda.
Antara kawasan yang kami sediakan khidmat COD (Charge or Delivery ) adalah Kota Bahru, Wakaf Bahru, Pengkalan Chepa, Wakaf Che Yeh, Pasir Hor, Lundang, Kubang Kerian, Peringat, Pasir Tumboh, Melor, Selising & Pasir Puteh. 


No comments:

Post a Comment